استقرار پلیس نظامی روسیه در پایگاه سابق آمریکا در سوریه + جزئیات

© Министерство обороны РФ /  مراجعه به بانک تصاویر استقرار پلیس نظامی روسیه در پایگاه سابق آمریکا در سوریه + جزئیات
استقرار پلیس نظامی روسیه در پایگاه سابق آمریکا در سوریه + جزئیات  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس نظامی روسیه منطقه گشت زنی خود در شمال سوریه را گسترش می دهد و پایگاه "سیرین" که آمریکاییان از آن خارج شده اند، یکی از نقاط کنترل است.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را صفر صفروف، افسر پلیس نظامی روسیه به خبرنگاران اعلام کرد.

نظامیان روس کاروان های حامل کمک های نظامی را همراهی  می کنند. مسیرها گوناگون هستند: ماشین های زرهی "تیگر" روزانه 200 کیلومتر را پشت سر می گذارند.

صفر صفروف گفت:" از زمان خروج امریکایی ها همه اراضی شهر منبج و مناطق اطراف به ناحیه تحت مسئولیت ما اضافه شده است... اکنون وظیفه ما همراهی همه کاروان هایی است که در هر ساعتی از طریق شهر منبج حرکت می کنند".

پایگاه "سیرین" که چندی پیش آمریکاییان از آن خارج شده و حتی ژنراتور، مبلمان و دیگر وسایل خود را در آنجا باقی نهاده اند، یکی از نقاط کنترل است.

فرمانده فرودگاه نظامی متراس گفت در حال حاضر کارهای مهندسی و بازسازی منطقه برای ایجاد شرایط مناسب جهت استقرار پرسنل نظامی روسیه ادامه دارد.

باند فرودگاه در بین صخره ها که طول آن دو کیلومتر است، سالم مانده است. حالا بالگردهای نیروی هوایی روسیه که در مناطق شمالی سوریه به گشت زنی می پردازند در آنجا مستقر هستند و قرار است در صورت ضرورت فرماندهی نیروی هوایی روسیه در سوریه نیز در اینجا مستقر شود و در این رابطه کاروان  تجهیزات ویژه از پایگاه حمیمیم وارد پایگاه "سیرین" گردیده  و ساختمان جداگانه ای برای خلبانان تخصیص داده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала