حساب مردم و اغتشاشگران از هم جداست

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / علی ربیعی، سخنگوی دولت
علی ربیعی، سخنگوی دولت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اغتشاشگران می‌خواهند با فریب و حیله فضایی درست کنند تا صدای معترضین دلسوز شنیده نشود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علی ربیعی سخنگوی دولت، ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری خود با رسانه در رابطه با اصلاح قیمت بنزین گفت: این طرح براساس تصمیم شورای عالی هماهنگی سه قوه درخصوص تصمیم مهم و ملی اجرای طرح حمایت اجتماعی و معیشتی از اقشار کم برخوردار با منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین اجرا شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه علاوه بر مبارزه با قاچاق سوخت، چرا باید یارانه استفاده از سوخت را خرج کشورهای دیگر کنیم، بیان کرد: مدیریت مصرف سوخت امکان صادرات را فراهم می کند و همینطور جلوگیری از فساد و رانت های نهفته در دل آن هم از آثار مثبت این اقدام خواهد بود.

توضیح سخنگوی دولت ایران در مورد مشکل اینترنت - اسپوتنیک ایران
توضیح سخنگوی دولت ایران در مورد مشکل اینترنت

وی افزود: البته لازم است که بگوییم بسیاری از سیاست های درست تبعات منفی در کوتاه مدت نیز دارد. سایر ارکان نظام بر ضرورت اتخاذ این تصمیم در سه جلسه مختلف تاکید کردند و براین تصمیم کلیدی صحه گذاشتند. خوشحال هستیم که این مصوبه با توجه به تایید سران سه قوه مورد موافقت رهبری هم قرار  گرفت. رهبر معظم هم به همین خاطر و علم اینکه تصمیم گیری برای صلاح ساختاری و تصمیم گیری در سران سه قوه به تصویب رسیده، شجاعانه از آن دفاع و حمایت کردند و همگان را برای حمایت از آن فراخواندند.

ربیعی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: درخواست‌های مکرری در شهرها از پلیس برای پیشگیری از این حرکت‌ها جلوگیری از این حرکت‌ها و ایجاد آرامش به شهرها و جلوگیری از سرقت صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: قطعا حساب معترضین که ما چیزی جز خدمت به آنها نداریم و برای آنها آمده‌ ایم و حساب کسانیکه که نگران وضعیت معیشتی و زندگی خودشان هستند، با کسانی که با سلاح که وقتی مطالعه شده گلوله‌ این سلاح‌ها از گلوله‌های متعارف مورد استفاده دولتی نیست و سلاح‌هایی که از جاهای مختلف تهیه شده و دست به تیراندازی زدند، جدا هست.

سخنگوی دولت بیان کرد: رفتارهای آنها با سیاست‌های تروریست‌های قدیمی که در کشور داشتیم و همواره سال‌ها با عملیات تروریستی به دنبال تکه پاره و تجزیه شدن ایران هستند با این سیاست‌ها و اقداماتی که ضد ما انجام می دهند، رفتار یکسان و مشابهی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала