منتظری: با اخلال در بازار و افزایش قیمت ها برخورد می کنیم

© Photo / IRNAمنتظری: با اخلال در بازار و افزایش قیمت ها برخورد می کنیم
منتظری: با اخلال در بازار و افزایش قیمت ها برخورد می کنیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادستان کل ایران درباره اخلال در بازار به بهانه افزایش قیمت بنزین و برخی از کالاها هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجعفر منتظری دادستان کل ایران درباره شلوغی‌های امروز و افزایش قیمت کالا‌ها اظهار کرد: در پی مدیریت اصلاح قیمت بنزین که کارشناس‌ها انجام دادند و توسط دولت ابلاغ شد، امروز عده‌ای به دنبال ایجاد ناامنی، سوء استفاده و اخلال در شهر بودند.

جزئیات طرح حمایتی دولت ایران جهت جبران افزایش قیمت بنزین - اسپوتنیک ایران
جزئیات طرح حمایتی دولت ایران جهت جبران افزایش قیمت بنزین

دادستان کل ایران تأکید کرد: مردم خط خود را باید از اخلالگرانی که با حمله به اماکن عمومی مخالفت خود را با نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند، جدا کنند.

وی افزود: قطعاً مردم مخالف این اعمال هستند و به اخلالگران اجازه بهره برداری و سوء استفاده از این شرایط را نمی‌دهند.

دادستان کل ایران با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه دارد که با این اخلالگران برخورد کند، گفت: افزایش قیمت بنزین در جهت منافع مردم بود، چرا که درآمد حاصل از این اقدام به قشر کم درآمد ارائه می‌شود.

منتظری ادامه داد: در این یکی دو روز جریان معاند با استفاده از فضای مجازی مردم را تحریک به اخلال در شهر کردند و نیروی انتظامی این مشکلات را رفع می‌کند.

دادستان کل ایران بیان کرد: مسئولان امر باید از هرگونه افزایش قیمت کالا‌های دیگر به دنبال افزایش قیمت بنزین جلوگیری کنند تا این مقطع را پشت‌سر بگذاریم.

منتظری اضافه کرد: قوه قضاییه موظف است در چارچوب قانون با اخلالگران برخورد کند، همچنین سازمان تعزیرات حکومتی با همکاری سایر دستگاه‌ها از افزایش بی‌رویه قیمت کالا‌ها جلوگیری می‌کند.

او خاطرنشان کرد: مردم بهترین نیرو برای جلوگیری از اخلالگران هستند و مسئولان امر اجازه سوء استفاده به برخی از افراد برای افزایش قیمت کالا‌ها نمی‌دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала