واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به افزایش قیمت بنزین در ایران

© Sputnik / Siavash Sobhgahi واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به افزایش قیمت بنزین در ایران
واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به افزایش قیمت بنزین در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با بیانیه ای که توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منتشر شد، قیمت بنزین آزاد به 3000 تومان افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، افزایش قیمت بنزین در ایران واکنش کاربران ایرانی را به همراه داشت و برخی با رد اظهار نظر مسئولین که قیمت بنزین را در ایران خیلی ارزان می دانند گفتند که ارزانی و گرانی یک کالا را قیمت آن کالا نسبت به حقوق متوسط مردم تعیین می کند.

کاربر @MontajabiAkbar تصمیم به افزایش بنزین در شرایط کنونی را بدترین تصمیم ممکن خواند و گفت: روحانی رابین هود جدید ماست.
افزایش قیمت بنزین با این توجیه که از غنی می‌گیری به فقیر می‌دهی و «افزایش قیمت بنزین به نفع خود مردم است»،در شرایط تحریم و بیکاری و تورم و پایین بودن حقوق‌ها بدترین سخن ممکن است. اگر از فردا همه چیز سه برابر گران شود، باز هم به نفع مردم است؟

کاربر @silvestre6666 نیز یک پیش بینی از کالاهایی که قرار است به زودی همراه با افزایش بنزین گران شوند داشته و نوشت: چیزایی که از شنبه با بنزین گرون میشه:

انواع آژانس و تاکسی اینترنتی و خطی / پیک موتوری /اتوبوس/هواپیما/ترانزیت/ پست/ به قیمت همه اجناس خوراکی و شوینده که روزانه مصرف میکنید برای حمل و نقل از کارخونه و پخش اضافه میشه و ...#بنرین_۳۰۰۰_تومنی

​کاربر @doki_ar از مردم خواست تا با این گرانی مانند طنز برخورد نکنند و نوشت:

​کاربر @Hamed136777 افزایش قیمت بنزین در این شرایط که حقوق ها افزایش آنچنانی نداشته و با افزایش بنزین معمولا کالاهای دیگر نیز گران می شود، آن را به نوعی ظلم دانسته و فیلمی از یکی از روحانیون مشهور ایران را منتشر کرده است.

کاربر @Uncle_Cactus افزایش قیمت کالاهای دیگر را بی درنگ پس از افزایش قیمت بنزین اعلام کرد و در این رابطه نوشت:

​برخی از کابران نیز با طنز با این قضیه برخورد کردند:

کاربر @ShEstakhri گران شدن بنزین را به صحبت های دکتر به کودک هنگام آمپول زدن تشبیه کرد و نوشت: 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала