حضور و معرفی هنرپیشه ایرانی در کنسرت گوگوش +ویدئو

© Photo / Daria Zhigalinaتماشاگران روس در کنسرت
تماشاگران روس در کنسرت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئویی از لحظه معرفی گوهر خیراندیش توسط گوگوش در کنسرت او در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از معرفی شدن گوهر خیراندیش بازیگر و هنرپیشه ایرانی توسط گوگوش خواننده لس آنجلسی در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که بازتاب‌هایی را نیز به دنبال داشته است.
گوگوش پس از معرفی گوهر خیراندیش و خوش‌آمدگویی به او گفت: «من می‌ترسم اسم هنرمندانی را که در کنسرت من شرکت می‌کنند را بیاورم. نمی‌دانم چرا هر کس به کنسرت من می‌آید ممنوع‌الکار می‌شود. مگر ما چه کردیم جز آواز عشق سر دادن؟!»

View this post on Instagram

A post shared by رسانه خبری سوژه (@soje.2) on

جمعی از کاربران با عصبانیت عنوان می‌کنند بسیاری از هنرپیشه‌های ایرانی در ایران کسب درآمد می‌کنند و پولدار می‌شوند و برای خرج کردن به خارج می‌روند و در کنسرت‌های مختلفی حضور پیدا می‌کنند که دولت ایران آن‌ها را ممنوع کرده است؛ از طرفی چرا باید چنین چارچوب‌ها و باید و نبایدهایی برای عموم مردم ایران باشد و نه هنرمندان این سرزمین. کاربران دیگر عنوان می‌کنند پس از حضور محمدرضا گلزار در کنسرت گوگوش نه تنها اتفاق خاصی نیفتاد و او ممنوع‌الکار نشد، بلکه در تلویزیون ایران مجری مسابقه‌ای میلیونی شد؛ بنابراین جای نگرانی نیست که خانم گوهر خیراندیش ممنوع‌الکار شود.
گروهی از کاربران نیز عقیده دارند این افراد حتی اگر ممنوع‌الکار شوند از تبلیغات و فضای مجازی درآمد خوبی به دست می‌آورند و نمونه این هنرمندان در فضای مجازی بسیارند.

View this post on Instagram

A post shared by اخبار برگزيده هنرمندان (@persian_art_news) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала