بیمار خوش شانس مسابقه بخت آزمایی 1 میلیون پوند برنده شد

© Fotolia / JJ'Studioبیمار خوش شانس مسابقه بخت آزمایی 1 میلیون پوند برنده شد
بیمار خوش شانس مسابقه بخت آزمایی 1 میلیون پوند برنده شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیمار انگلیسی ای که در محل کار، بین دوستان، بین خانواده و همه جا معروف به خوش شانس است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله The Sun، یکی از ساکنین شهر نیوتریدگر انگلستان، دقایقی پس از مطلع شدن از بردش در قرعه کشی مسابقه بخت آزمایی جک پات، از سرطان سینه شفا یافت و هیچ اثری از سرطان دیگر دیده نشد.

لین پرایس 55 ساله، نامه ای را باز کرد که در آن نوشته شده بود: طبق نتایج آزمایش ها، شما موفق به شکست سرطان سینه که از سال 2015 به آن مبتلا بودید، شدید و سرطان از بین رفته است. چند دقیقه بعد، شوهر 53 ساله اش دیوید از محل کار به خانه آمد و اعلام کرد که در قرعه کشی EuroMillions یک میلیون پوند به دست آورده اند. این خبر زن را شوکه کرد. او به حمام رفت و دو ساعت در آنجا دراز کشید و سعی کرد همه اتفاقاتی را که افتاده است بفهمد. ماه آینده، این زوج قصد دارند به همراه فرزندان و نوه خود به چین سفر کنند و 33امین سالگرد عروسی را جشن بگیرند.

طبق گفته های پرایس، این سومین برد قرعه کشی لاتاری جک پات در خانواده آنها است. خویشاوند دور آنها ادی گودچایلد، در قرعه کشی مارس 71 میلیون پوند به دست آورد. خواهر دیوید نیز در دهه نود نیز برنده قرعه کشی شد.

دیوید گفت كه همكاران در كار به شوخی، حتی قبل از پیروزی، او را "عمو خوش شانس" می نامیدند. این مرد علاقه زیادی به کوهنوردی دارد و قصد دارد سال آینده در یک سفر سه هفته ای به اورست برود. این زوج تصمیم گرفتند که کار را ترک نکنند.

پیش از این گزارش شده بود که این خانم سردرگم به دوستانش در جنوب استرالیا کمک کرد تا برنده شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала