شیوه‌ای متفاوت برای سنجش محبوبیت مجریان فوتبال +عکس

© Sputnikایران در راه فینال جام جهانی فوتبال هنرمندان
ایران در راه فینال جام جهانی فوتبال هنرمندان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جمع‌آوری ته‌سیگارها در باکس‌های ویژه همراه با نظرسنجی میزان محبوبیت مجریان برنامه‌های فوتبال موجب واکنش کاربران در فضای مجازی شد.

به گزارش اسپوتنیک، طراحی یک نظرسنجی در محوطه پارک هنرمندان تهران با ایده‌ای جالب و متفاوت برای مشخص شدن میزان محبوبیت مجریان برنامه سابق ۹۰ و فوتبال برتر در میان عموم مردم، در نظر گرفته شد. در پارک هنرمندان برای حفظ محیط زیست، هشدار برای عوارض و بیماری‌های افراد سیگاری، ته‌سیگارها در باکس ویژه انداخته می‌شوند. که این بار با قراردادن تصویر و نام مجریان برنامه‌های فوتبال جذابیت این اتفاق دوچندان شد، در یک سمت عکسی از عادل فردوسی‌پور مجری برنامه سابق ۹۰ و در سمت دیگر محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر قرار داده شد تا ضمن جمع‌آوری ته سیگارها در این باکس مخصوص، یک نظرسنجی نیز صورت گیرد؛ و از تعداد ته‌سیگارهای انداخته‌شده در این باکس، مشخص است که فردوسی‌پور از محبوبیت بیشتری در میان مردم برخوردار است و در این نظرسنجی از مجری برنامه فوتبال برتر، سبقت گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by Khabaronline.ir (@khabaronline) on

کاربران بسیاری نیز در صفحات اجتماعی عادل فردوسی‌پور را انتخاب می‌کنند اما عنوان می‌کنند این سنجش معیار درستی برای میزان محبوبیت افراد نمی‌باشد و این کار تنها برای جمع‌آوری ته‌سیگارها از محوطه پارک می‌باشد که ارزش بسیار بالایی به قصد فرهنگ‌سازی دارد. گروه دیگری از کاربران بر این باورند این اتفاق بیشتر نفرت‌پراکنی است و روش اشتباهی است و از سوی دیگر این کار بیشتر ترویج مصرف دخانیات می‌باشد تا نظرسنجی ورزشی. جمعی از کاربران نیز با بیان جملات طنزآمیز عقیده دارند برخی به بهانه پر کردن باکس شخص مورد نظرشان ممکن است سیگاری شوند.

View this post on Instagram

A post shared by PicaByte (@picabyte) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала