ایران و عراق، حساس تر از یک مسابقه فوتبال

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر ایران و عراق حساس تر از یک مسابقه فوتبال
ایران و عراق حساس تر از یک مسابقه فوتبال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در ادامه دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، امروز در اردن با یکدیگر روبرو می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در کشور اردن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش از این قرار بود این دیدار حساس در عراق و به میزبانی شهره بصره برگزار شود که با توجه به ناآرمی های اخیر در این کشور، فیفا اعلام کرد که دیدار باید در یک کشور بی طرف برگزار شود.

شاگردان مارک ویلموتس در دیدار گذشته خود در بحرین با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم ملی این کشور شدند و با 6 امتیاز از 3 بازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

پس از شکست تیم ملی ایران برابر بحرین و تاخیر در آغاز تمرینات تیم ملی ایران پس حواشی ایجاد شده در خصوص عدم پرداخت مطالبات مارک ویلموتس، فوتبالدوستان ایرانی را دچار نگرانی کرد.

این دو تیم در مجموع نوزده بار در بازی های رسمی با یکدیگر روبرو شده اند که سهم ایران 12 پیروزی، 5 تساوی و 2 شکست بوده است. دیدارهای این دو همسایه همواره حساس بوده و هوداران دو کشور نگاه ویژه ای به این دیدار دارند.

تیم های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت 17:30 دقیقه امروز در ورزشگاه بین المللی امان پایتخت اردن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала