طراحی آیفون جدید + فیلم و عکس

© Sputnik / Evgenya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر طراحی آیفون جدید + فیلم و عکس
طراحی آیفون جدید + فیلم و عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وبسایت PhoneArena عکس ها و همچنین فیلمی درباره آیفون 12 را عرضه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یک دوربین به دوربین آیفون اضافه شده و آیفون جدید دارای چهار دوربین خواهد بود.

سایت "فون آرِنا" (PhoneArena) تمام ویژگی‌هایی که کاربران درباره آیفون ۱۲ حدس زده‌اند را ادغام کرده و بنابرگفته‌های آنها این ظاهر را برای آیفون‌های نسل بعدی طراحی کرده است.

همانطور که در تصلویر مشاهده می‌کنیم گوشه‌های آیفون ۱۲ نیز همانند آیفون‌های ۱۱ گرد است اما ممکن است اپل تغییرات بسیاری را در نسل بعدی گوشی‌های خود اعمال و به کلی طرفداران خود را شگفت زده کند.

به نوشته سایت تجارت آنلاین، احتمالا آیفون ۱۲ از نسل پنجم شبکه تلفن همراه(۵G) پشتیبانی خواهد کرد و  نرخ تازه سازی آن ۱۲۰ هرتز ، دوربین مدت پرواز (Time-of-flight camera) و طراحی جدید بهره مند خواهد بود. در حالی که اکثر تلفن‌ها دارای نرخ تازه سازی ۶۰ فریم در ثانیه هستند، آیفون ۱۲ با سرعت ۱۲۰فریم در ثانیه عرضه خواهد شد. نرخ تازه‌سازی(Refresh rate) به تعداد دفعاتی گفته می‌شود که تصویر بر روی صفحه نمایش در هر ثانیه به روز رسانی یا تازه می‌شود.

 

"مینگ چی کو"(Ming-Chi Kuo) یکی از معروف‌ترین تحلیلگران محصولات اپل گفته است که اپل ممکن است اندازه صفحه نمایش نسخه ۲۰۲۰ آیفون ۱۱ پرو را کاهش دهد و آن گونه آیفون به جای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی که اکنون دارد صفحه نمایش ۵.۴ اینچ خواهد داشت.

البته همه نکات فوق الذکر حدسیات و شایعات است و انتظار می رود آیفون جدید مثل همیشه در ماه سپتامبر رونمایی شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала