بهره برداری از نیروگاه آب شیرین کن بوشهر

© Sputnikزلزله استان بوشهر را لرزاند
زلزله استان بوشهر را لرزاند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر اعلام کرد که پروژه آب شیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر سال آینده به مدار تولید وارد می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم عبدالحمید حمزه‌پورمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان داشت: 5 شرکت آب و فاضلاب استان‌های مختلف کشور در اجرای طرح‌های آبرسانی با شرکت آبفای استان بوشهر همکاری و 50 میلیارد تومان هزینه کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در زمینه افزایش ظرفیت آب‌شیرین‌کن بوشهر اظهار داشت: ظرفیت آب شیرین‌کن بوشهر در شبانه‌روز 10 هزار متر مکعب است که با طرح توسعه‌ای ظرفیت تولید آب آن به 18 هزار و 500 مترمکعب افزایش یافت.

حمزه‌پور افزود: امسال 30 حلقه چاه آب در شهرهای مختلف استان بوشهر حفر، تجهیز و راه‌اندازی شد که نقش مهمی در مقابله با بحران کم‌آبی در استان داشته است. با اجرای طرح‌های آبرسانی یاد شده تابستان امسال هیچ تنش آبی در شهرهای استان بوشهر ایجاد نشد و تابستان بی نظیری در  این عرصه پشت سرگذاشته شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای آب شیرین‌کن با ظرفیت 35 هزار متر مکعب در شهر بوشهر اطلاع داد و بیان داشت: این پروژه با سرعتی خوبی از سوی سرمایه‌گذار در دست اقدام است که بر اساس برنامه‌زمان بندی وارد مدار تولید آب و شبکه آبرسانی شهر بوشهر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد که طرح‌های آب شیرین‌کن به ظرفیت 60 هزار متر مکعب در شهرهای استان اجرایی می شود و ادامه داد:پروژه آب‌شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر  بر اساس برنامه‌ریزی باید 18 ماه تکمیل شود که  پیش بینی می‌شود نخستین مرحله و فاز آن سال آینده وارد مدار تولید شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала