ماجرای جنجالی امیرحسین صدیق: من داعشی نیستم

© Photo / Pooya Film ماجرای جنجالی امیرحسین صدیق: من داعشی نیستم
ماجرای جنجالی امیرحسین صدیق: من داعشی نیستم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عکسی از امیرحسین صدیق چندی پیش در فضای مجازی پخش شد که منجر به مشکلات برای وی و حواشی بسیاری شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مخاطبان صدا و سیمای ایران این شب‌ها سریالی مشاهده می کنند که به نظر حتی در چند قسمت ابتدایی نیز جذاب است؛ «گیله‌وا» سریال کوتاهی است که هم از قصه تاریخی در مناطقی از شمال ایران روایت دارد و هم از نماهای بصری تازه‌ای در قاب تلویزیون رونمایی می‌کند. این مجموعه داستانی هرچند فقط هفت قسمت دارد اما در جذب مخاطب موفق عمل کرده است.

آن شخصی که می‌گویند مجرم بوده و به اشتباه عضو دروایش گنابادی و این‌ها، همین عکاس سریال «گیله وا» است. ما از روز اول چون همکارمان بود درگیر آزادی و ماجرای قضایی‌ اش بودیم. گویا برخی آشناهای او در آن محل ساکن بوده‌ و حضور داشتند. این‌طور که از ایشان جویا شدیم، همکار ما نیز به‌ خاطر همان آشنایی در محل آن اتفاق حضور داشته و به اشتباه دستگیر شده وگرنه او عضو آنان نبوده است.

حتی اگر حکمی هم برایش صادر کرده‌اند، قضیه تمام شده و برحسب قانون آزاد شده است. نه من و نه خانم اسکندری و سایرین، قصد حمایت از گروه یا فرقه یا غیره‌ای نداشته و نداریم. بعد از این‌ که بالاخره آزاد شد ما هم سراغی از او گرفتیم چون همکار ما در سریال «گیله وا» بود.

وگرنه من کاره‌ای نبودم در این حواشی؛ من نه داعشی هستم و نه اهل این بازی‌ها. قانونی هست که او را گرفته، می‌گوید اشتباه بوده و قوه قضائیه هم او را آزاد کرده است. عکس ما هم با این عکاس و همکار، بی دلیل دچار حاشیه شد و به من برچسب زدند. وگرنه من به زندان و دراویش و غیره چه ارتباطی دارم!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала