هوک: ترامپ عجله ای برای کاهش تحریمها علیه ایران ندارد

© AP Photo / Cliff Owenهوک: ترامپ عجله ای برای کاهش تحریمها علیه ایران ندارد
هوک: ترامپ عجله ای برای کاهش تحریمها علیه ایران ندارد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا معماری تحریم‌ها علیه را ایجاد کرد تا آنها را برای بازگشتن به میز مذاکره مجاب کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، «برایان هوک»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اعلام نمود که بدون تحریم‌ها نمی‌توان ایران را پای میز مذاکره آورد. 

انتقاد نخست‌وزیر مالزی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران - اسپوتنیک ایران
انتقاد نخست‌وزیر مالزی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران

هوک در مصاحبه‌ای اختصاصی با پایگاه «پلاتز» گفت: "اما این را هم می‌دانیم که لازم است این معماری تحریم‌ها را ایجاد کنیم تا آنها را برای بازگشتن به میز مذاکره مجاب کرده و تحت فشار قرار دهیم. بدون در پیش گرفتن این سیاست، این موارد، هر دو غیرممکن هستند."

دولت آمریکا در تازه‌ترین اقدام خود نام ۹ فرد از مقام‌های ارشد ایران و یک نهاد را به فهرست تحریمی این کشور علیه ایران اضافه کرده است.

هوک در پاین گفت: "ایالات متحده قصد ندارد تا زمان دستیابی به توافقی نهایی با ایران که در آن به مجموعه تهدیدهای آنها علیه صلح و امنیت پرداخته شود تحریم‌ها علیه ایران را کاهش دهد. ترامپ عجله‌ای برای اتمام تحریم‌ها علیه ایران ندارد. در زمان توافق با ایران، تحریم ها را کاهش می دهیم".

گفتنی است، در واکنش به این تحریم ها، عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز دوشنبه تحریم های جدید آمریکا علیه تعدادی از ایرانیان و کارکنان کل نیروهای مسلح این کشور را بی فایده خواند.

موسوی با محکوم کردن این تحریم ها و اظهار بی فایده بودن آنها گفت: "همانطور که قبلاً بارها بیان کردیم، چنین اقداماتی فقط نشان از استیصال و ناتوانی این رژیم است که نمی داند چگونه از راهکارهای عقلانی و دیپلماتیک استفاده کند."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала