وزارت امور خارجه ایران تحریم های جدید آمریکا را بی فایده خواند

© Photo / IRNAوزارت امور خارجه ایران تحریم های جدید آمریکا را بی فایده خواند
وزارت امور خارجه ایران تحریم های جدید آمریکا را بی فایده خواند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تحریم های جدید آمریکا علیه کشورش را تنها نشانه استیصال و ناتوانی آمریکا در بهره مندی از راهکارهای دیپلماتیک و منطقی دانست.

به گزارش اسپوتنیک، عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز دوشنبه تحریم های جدید آمریکا علیه تعدادی از ایرانیان و کارکنان کل نیروهای مسلح این کشور را بی فایده خواند.

موسوی با محکوم کردن این تحریم ها و اظهار بی فایده بودن آنها گفت: "همانطور که قبلاً بارها بیان کردیم، چنین اقداماتی فقط نشان از استیصال و ناتوانی این رژیم است که نمی داند چگونه از راهکارهای عقلانی و دیپلماتیک استفاده کند."

وی در ادامه افزود: دولت آمریکا نمی تواند با این لفاظی ها جنایاتی را که از کودتای 28 مرداد سال 1332 و بعد از آن با دزدی، غارت، قتل و تروریسم اقتصادی در حق ملت ایران روا داشته پنهان کرده و جای جلاد و قربانی را عوض نماید. آنچه که دولت آمریکا به ایران نسبت داده است اتفاقا خواسته ملت ایران و اکثر ملتهای جهان از دولت آمریکا است. این دولت آمریکا است که باید ضمن دست کشیدن از تروریسم، بویژه حمایت از تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی به دزدی منابع سایر کشورها، راهزنی دریایی و تروریسم اقتصادی و دیگر رفتارهای ناهنجار و غیرعادی خاتمه داده و راه متمدنانه، عاقلانه و قانونمدارانه در پیش گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала