احتمال انتقال سردار آزمون به رئال مادرید اسپانیا

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر احتمال انتقال سردار آزمون به رئال مادرید اسپانیا
احتمال انتقال سردار آزمون به رئال مادرید اسپانیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک رسانه روسی از احتمال انتقال سردار آزمون به رئال مادرید اسپانیا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت ورسیا، باشگاه زنیت سن پترزبورگ به دنبال فروش سردار آزمون، ستاره ایرانی این تیم است و مبلغ 35 میلیون یورو را برای فروش این بازیکن در نظر گرفته است. اما سردار آزمون پیش از تابستان 2020 زنیت را ترک نخواهد کرد.

تیمهای محبوب سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک ایران
تیمهای محبوب سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا

از فصل گذشته لاتزیو، اورتون و کریستال پالاس به دنبال سردار آزمون بودند. اما ستاره ایرانی از زمان کودکی آرزوی بازی در رئال مادرید را دارد. آیا آرزوی آزمون می تواند محقق شود و از سن پترزبورگ به سانتیاگو برنابئو منتقل می شود.

با این حال پیوستن آزمون به رئال مادرید تنها به علاقه این بازیکن خلاصه نمی‌شود و زین الدین زیدان و پرس نیز باید خواستار این انتقال باشند. سردار آزمون در این فصل لیگ روسیه هشت گل به ثمر رسانده و شش پاس گل نیز ثبت کرده است.

نکته دیگر اینکه سردار 24 سال سن دارد و می‌تواند پیشرفت بیشتری داشته باشد و این برای باشگاه بعدی خود نکته حائز اهمیتی است. همچنین یوویچ و هازارد پس از انتقال به این تیم بعد از سه ماه تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند و به همین دلیل احتمالا در تابستان، رئال به دنبال تقویت این تیم خواهد بود.

مهمترین امر که برای مادرید اهمیت دارد، دستمزد نه چندان بالای سردار آزمون است. آزمون نیز برای محقق کردن آرزوی کودکی اش حاضر است به کمترین دستمزد رضایت دهد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала