راز زیباترین زن جهان فاش شد+ویدئو

© AP Photo / Invision / Charles Sykesراز زیباترین زن جهان فاش شد+ویدئو
راز زیباترین زن جهان فاش شد+ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پاتریک تاک، ستاره و آرایشگر ستاره درباره تکنیک هایی که هنگام استفاده از آرایش برای سوپر مدل بلا حدید استفاده می کند، صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی که در آن تاک کل فرایند آرایش را نشان می دهد در YouTube پخش شده است. به گفته این استاد، استفاده از کانتورینگ پیش از مالیدن کرم پایه، اساس ایجاد عمق طبیعی بروی صورت است و استفاده از سایه سرخ بروی پلک ها به صورت صاف بین آرایش چشم و صورت باعث هارمونی می شود.

وی توضیح داد: من از این متنفرم كه رنگهای مختلف زیادی بر روی صورت کار می شود و باعث جلب توجه می شود و تفاوت زیادی بین کانتورینگ و کرم پایه وجود دارد.

علاوه بر این، پس از پایه Ta، توصیه می کند از برنزر صورتی استفاده کنید تا یک برنزه طبیعی روی صورت ایجاد شود.

این هنرمند آرایش گفت: در ابتدای کار، او حالت ابروها را درست می کرد، اما اکنون ترجیح می دهد که آنها را در آخر انجام دهد. به نظر وی، طبیعی ترین و آسان ترین آرایش از این طریق حاصل می شود. علاوه بر این، تائو ابروهای خود را از بالا به پایین نقاشی می کند و بالای سر مشتری می ایستد و همچنین سعی می کند آنها را با موچین نکند.

برای اینکه لبها بزرگتر به نظر برسد، Ta دورتادور آنها می کشد و سپس با رژ لب خامه ای رنگ می کنند. اگر مشتری از آرایشگر بخواهد یک آرایش شب انجام دهد، برق لب را به لب پایین اضافه می کند و سپس با رژ لب خامه ای رنگ می کند.

در ماه اکتبر، ظاهر یک سوپر مدل آمریکایی با اصالت فلسطینی، بلا حدید، به عنوان ایده آل شناخته شد. رئیس مرکز جراحی زیبایی و پلاستیک در لندن دکتر جولیان دی سیلوا، چهره بلا حدید 23 ساله را با قانون نسبت طلایی در مرتبط دانست. معلوم شد که نسبت های آن در 35/94 درصد نزدیک به سطح کمال است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала