یک مدیر دولتی در ایران برای خود آسانسور شخصی ساخت

© Sputnik / Alexsey Nichukinیک مدیر دولتی در ایران برای خود آسانسور شخصی می سازد
یک مدیر دولتی در ایران برای خود آسانسور شخصی می سازد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بررسی ها نشان داد که یک مدیر دولتی در ایران به بهانه تعمیرات ساختمان در حال ساخت آسانسوراختصاصی برای خود است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه ایران در استان البرز با انتقاد از ویژه خواری برخی مدیران استان البرز گفت: وقتی مردم در این استان تا این حد مشکل دارند یک مدیری برای خودش در اداره آسانسور شخصی می‌سازد. باید زودتر با این مدیر صحبت کرد تا مشکلات بیشتری در استان بوجود نیاورده است!  آستانه تحمل مردم در این گونه فسادها و خلاف ها و بی بندوباری ها محدود است.

بررسی ها نشان می دهد مخاطب سخنان امام جمعه کرج محمد کردی فرماندار شهرستان اشتهارد است که به بهانه تعمیرات ساختمان فرمانداری در حال احداث آسانسور برای اتاق فرماندار است و این در حالی است فرمانداری اشتهارد آسانسور عمومی دارد.

موضوعاتی مانند رهن منازل 500 میلیونی در جهانشهر و حق جلسه های 5 میلیونی اعضای کمیسون ماده 100 و همچنین بی ثباتی در انتصابات مدیران استانداری البرز بحث داغ رسانه های استانی و ملی در روزهای گذشته بوده است.

باید توجه کرد برخوردهای اشرافی و هزینه تراشی های بی جا از بیت المال ذائقه مردم استان البرز را تلخ کرده و نمی توان مدام بر طبل امیدآفرینی کوبید و رفتار خلاف امید در مقابل دیدگان مردم انجام داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала