مقایسه اس-400 با کلاشینکف

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر مقایسه اس-400 با کلاشینکف
مقایسه اس-400 با کلاشینکف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک مقام وزارت خارجه آمریکا، محبوبیت پدافند دفاع موشکی اس-400 را با موفقیت کلاشینکف مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Politico، دستیار وزیر خارجه ایالات متحده در امور سیاسی، کلارک کوپر، اقبال کشورهای جهان به پدافند موشکی اس-400 روسیه را با موفقیت کلاشینکف مقایسه کرد و افزود، روسیه در زمینه بازاریابی و ارسال اس-400 به همه جهان، همان راهی را می رود که اتحاد جماهیر شوروی در مورد کلاشینکف انجام داد و بازار اسلحه دنیا را با آن به تسخیر خود درآورد.

شرکای آمریکا برای خرید اس-400 صف کشیدند - اسپوتنیک ایران
شرکای آمریکا برای خرید اس-400 صف کشیدند

وی تاکید کرد: "زمان زیادی گذشته از موقعی که کلاشینکف، به نمادی همه گیر برای شورشیان تحت حمایت شوروی در سراسر جهان، از آسیای جنوب شرقی تا آفریقا تبدیل شد. و امروز، روسیه به طور جدی روی عرضه S-400 خود تمرکز کرده است."

کلاشینکف، اسحله جدیدی را جایگزین ماکارف می کند - اسپوتنیک ایران
کلاشینکف، اسحله جدیدی را جایگزین "ماکارف" می کند

وی گفت: " به لطف بازاریابی هدفمند سیستم هایی مانند S-400، روسیه با بهره گیری از ملاحظات امنیتی شرکای ما، موانع قانونی و تکنولوژیکی را برای ما ایجاد می کند تا نتوانیم پیشرفته ترین فناوری های دفاعی خود را به متحدانمان انتقال دهیم "

یادآور می شود که ایالات متحده بارها ابراز نارضایتی کرده است که سایر کشورها سیستم دفاع هوایی S-400 روسی را خریداری می کنند. پیش از این ایالات متحده آمریکا ترکیه را از برنامه تولید هواپیماهای F-35 خود خارج کرده و تهدید کرده بود که تحریم های بیشتری را برای خرید سامانه های پدافند موشکی روسیه اعمال خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала