تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای اتریش فاقد ارزش قانونی است

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای اتریش فاقد ارزش قانونی است
تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای اتریش فاقد ارزش قانونی است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر اتریش در ایران تحریم‌های اعمالی آمریکا علیه تهران را فاقد ارزش قانونی دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، کریستف گراب گرامایر، سفیر اتریش در ایران در خصوص مراودات تجاری دو کشور اظهار داشت: مشکلاتی بر سر راه مراودات تجاری ایران و اتریش وجود دارد که امیدواریم به زودی این مشکلات را از سر راه برداریم.

وزارت خارجه آمریکا - اسپوتنیک ایران
اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

سفیر اتریش در ایران همچنین درباره تحریم‌های اعمالی آمریکا علیه تهران گفت: تحریم‌هایی که از سمت آمریکا اعمال شده برای ما ارزش قانونی ندارد لذا ما بر این هستیم مسیری که در برجام برای ما باز شده را بپیماییم. این تحریم‌ها و مشکلات را باید نادیده بگیریم همانطور که در زمان اثاث‌کشی وسایل را از بیرون به داخل خانه می‌آوریم این مشکلات را باید حل کنیم.

گرامایر تصریح کرد: یکسری مراودات تجاری بین ایران و اتریش بود که امیدواریم این سفر به مراودات بیشتر و تعاملات بیشتر بیانجامد. باید مشکلات را هر چه زودتر مرتفع کنیم تا زودتر مراودات بین ایران و اتریش را داشته باشیم.

گفتنی است برایان هوک، نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه اعلام کرد؛ آمریکا تا زمانی که ایران برای امضاء تفاهم نامه جدیدی در خصوص برنامه اتمی این کشور موافقت نکند، تحریم های خود را علیه این کشور ادامه خواهد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала