مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه استیضاح ترامپ را به رای می گذارد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه استیضاح ترامپ را به رای می گذارد
مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه استیضاح ترامپ را به رای می گذارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه، قطعنامه ای که روند رسمی استیضاح علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را رسمیت می بخشد، به رای گیری عمومی می گذارد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه واشنگتن پست نوشت: مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه، قطعنامه ای که روند رسمی استیضاح علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را رسمیت می بخشد، به رای گیری عمومی می گذارد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه تایید کرد که این مجلس پنجشنبه این هفته برای قطعنامه‌ای رای‌گیری می‌کند که به ادامه تحقیقات برای استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور رسمیت می‌بخشد.

ترامپ و سیاست‌مداران حامی او تحقیقات جاری در مجلس نمایندگان آمریکا را غیرقانونی دانسته‌اند و استدلال آن‌ها این است که این تحقیقات بدون رای‌گیری از همه اعضای این مجلس در کمیته‌های تخصصی انجام می‌شود.

پلوسی و دمکرات‌های مجلس نمایندگان این ادعا را بی‌اساس دانسته‌اند؛ با این حال، پلوسی در نامه‌ای به دمکرات‌ها گفته است برای ادامه این تحقیقات رای‌گیری در صحن این مجلس برگزار می‌شود تا شبهه‌ای در پیشگیری از اجرای عدالت توسط دولت ترامپ نباشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала