یک مرد صد ساله راز دراز عمری خود را در میان نهاد

© Fotolia / Aletia2011یک مرد صد ساله راز دراز عمری خود را در میان نهاد
یک مرد صد ساله راز دراز عمری خود را در میان نهاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اوئن فایلر، ساکن صد ساله ولز اعلام کرد نوشیدن ویسکی و خوردن شکلات سیاه در هر شب در رسیدن به این سن به وی کمک کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، 80 نفر در مراسم جشن صدمین زاد روز مرد ولزی که توسط پسر 70 ساله اش ترتیب داده شده بود، شرکت کردند. خاطرنشان می شود که صاحب جشن بلافاصله پس از آغاز پخش موسیقی تا آخر جشن در ساعت 11 شب می رقصید و حتی یک بار هم  روی صندلی ننشست.

چگونه از پیری زودرس جلوگیری کنیم - اسپوتنیک ایران
مکانیسم اصلی افزایش عمر فاش شد

اوئن فایلر از 15 سالگی در راه آهن کار می کرد و سپس در پلیس نظامی خدمت می کرد.  دارای چهار فرزند، ده نوه و 14 نتیجه است.

فایلر بعد از مرگ زنش تنها زندگی می کند. وی خودش غذا می پزد و خانه اش را نظافت می کند. این مرد صد ساله هر روز به پیاده روی های طولانی می پردازد.

یادآور می شود چندی پیش اعلام شد دانشمندان کالج دانشگاهی لندن در بریتانیا و موسسه بیولوژی پیری جامعه با نام ماکس پلانک در آلمان ترکیبی از داروها را ساخته اند که طول عمر حیوانات آزمایشگاهی را تا ۴۸ درصد افزایش می دهد.

در ساختار این ترکیب موادی قرار دارند که به عنوان دارو استفاده می شوند: داروی لیتیوم، ترامتینیب ( برای درمان سرطان)، راپانیتسین  ( برای سیستم ایمنی). مشخص شد که استفاده همه آنها روند پیری را در مگس های میوه کند می کند. این امر همچنین با نتایج آزمایشات روی موش ها، کرم ها و کشت های سلولی مطابقت دارد.

این سه دارو در مسیرهای مختلف سیگنالتیک تاثیر گذار است و همه با هم به یک شبکه نظارتی واحد در ارتباط با استفاده از مواد مغذی تشکیل می دهند. هر ماده به طور جداگانه ، طول عمر را به طور متوسط ۱۱ درصد افزایش می دهد و ترکیب دو دارو تا ۳۰ درصد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала