تاکید ریابکوف و عراقچی بر حمایت از برجام

© Sputnik / Ilya Pitalyev /  مراجعه به بانک تصاویر تاکید ریابکوف و عراقچی بر حمایت از برجام
تاکید ریابکوف و عراقچی بر حمایت از برجام  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه با عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد، در این دیدار حمایت از توافق برجام از سوی طرفین مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وزارت امور خارجه روسیه، معاون وزیر خارجه روسیه با معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد، در این دیدارها، حمایت از توافق برجام از سوی طرفین مورد تاکید قرار گرفت. 

هیچ امیدی به اروپا در اجرای برجام نیست - اسپوتنیک ایران
هیچ امیدی به اروپا در اجرای برجام نیست

وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد، که سرگئی ریابکوف و عباس عراقچی، معاونین وزرای امور خارجه ایران و روسیه دیدار و بر حمایت دو کشور از برجام تاکید کردند.
در خبر منتشر شده توسط وزرات امور خارجه روسیه آمده است:"درباره اجرای برجام رایزنی و تبادل نظر شد. طرفین بار دیگر بر حمایت و پایبندی دو کشور نسبت به اجرای کامل توافقات جامع منعقد شده در سال 2015 و رعایت دقیق تعهدات مندرج در آن تاکید کردند.

در اوایل ماه مه 2018 آمریکا به صورت یکجانبه خروج خود را از توافق هسته ای با ایران را اعلام کرد و تحریم های شدیدی از جمله تحریم کامل صادرات نفت را علیه این کشور وضع کرد.

همچنین در تاریخ 8 مه 2018، تهران اولین مرحله کاهش عدم تعهدات به توافقنامه برجام را اعلام کرد و به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان  60 روز برای اجرای تعهدات اقتصادی فرصت داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала