آشفتگی ترامپ از وعده های انتخاباتی سندرز

© REUTERS / Katherine Taylorآشفتگی ترامپ از وعده های انتخاباتی سندرز
آشفتگی ترامپ از وعده های انتخاباتی سندرز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وعده های انتخاباتی و وسوسه کننده سناتور دموکرات، دونالد ترامپ را آشفته کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، سناتور برنی سندرز نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا سه هفته پیش دچار حمله قلبی شد و بروز این عارضه سبب انتقال وی به بیمارستان شد که متعاقب درمان وی، پزشکان به سناتور سندرز توصیه کردند باید دوره ای را به استراحت سپری کند.

انتقاد برنی سندرز از وضعیت اقتصادی آمریکا - اسپوتنیک ایران
انتقاد برنی سندرز از وضعیت اقتصادی آمریکا

اما سندرز هفتاد و نه ساله روز گذشته بار دیگر فعالیت های انتخاباتی اش را با حضور در یک تجمع انتخاباتی در نیویورک شروع کرد. حمله قلبی سندرز سبب شد ابهاماتی درباره توانایی جسمی وی برای تصدی سمت ریاست جمهوری و به چالش کشیدن دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی امریکا و نامزد حزب جمهوریخواه مطرح شود. حال سندرز که پزشکان رگهای قلبش را باز کرده اند امیدوار است بتواند گره ای از گره های آمریکا بازکند. 

وی در سخنرانی دیروز خود اعلام کرد همه بدهی های دانشجویان به دولت را لغو می کند که درقالب وام های دانشجویی بوده است. او از تلاش ویژه برای پایان دادن به معضل بیکاری در آمریکا نیز سخن گفت. 

سندرز گفت: بنده بیش از هر زمان دیگری آماده هستم به تشکیل دولتی کمک کنم که مبتنی بر اصول عدالت، عدالت اقتصادی، عدالت نژادی، عدالت اجتماعی و عدالت زیست محیطی است. به بیان ساده باید بگویم بنده بار دیگر به عرصه بازگشته ام. ما می خواهم همه بدهی های دانشجویان را لغو کنیم. ما برنامه خاصی هم برای مسکن داریم که با اجرای آن، صندوقی ایجاد خواهد شد که از آن برای ساخت حدود ده میلیون آپارتمان و خانه در سراسر کشور استفاده خواهد شد. این برنامه مشکل بی خانمانی را در آمریکا ریشه کن خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала