سلامی: سرویس های اطلاعاتی بیگانه را غافلگیر کردیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سلامی: سرویس های اطلاعاتی بیگانه را غافلگیر کردیم
سلامی: سرویس های اطلاعاتی بیگانه را غافلگیر کردیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرلشکر سلامی، دستگیری یکی از مخالفین حکومت ایران را باعث غافلگیری سرویس‌های اطلاعاتی خارجی دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل سپاه نیوز، سرلشکر سلامی، فرمانده‌ کل سپاه پاسداران در رابطه با دستگیری روح الله زم، موسس آمد نیوز گفت: با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، سرویس‌های اطلاعاتی استکباری غافلگیر شده‌اند.

وی در این رابطه در پیامی نوشت: 

بسم الله الرحمن الرحیم

"قَدْ مَكَرَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَأَتَى اللَّهُ بُنْیَانَهُم مِّنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِن فَوْقِهِمْ وَأَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَیْثُ لَایَشْعُرُونَ(26)

خداوند متعال را شاکریم که در ایام بزرگداشت اربعین حماسه‌ساز حسینی(ع) این فریاد رسای مظلومان مقتدر تاریخ، قامت‌فرازانی که راه و رسمشان در گمنامی است، بار دیگر ضربتی محکم بر دشمن در خانه‌اش فرود آوردند و معیار قدرت اطلاعاتی سپاه را به‌محک گذاشتند و نماد و شاهد مثال آشکاری از سیطره اطلاعاتی فرزندان انقلابی رهبری عزیز و ملت بزرگمان را بر نظام‌های اطلاعاتی عنکبوتی مستکبران آفریدند.

همچنین از ابراز لطف و عنایت علمای بزرگ، مسئولین محترم نظام، فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان تشکر نموده و از این که موجبات خوشحالی ملت سرافراز ایران اسلامی فراهم شد، پیشانی شکر بر زمین می‌ساییم.

با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، یکی از کورسوهای جنگ روانی دشمن در ناامن‌سازی ذهنی و راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی، اختلاف‌افکنی ما بین نخبگان و مسئولین، نشر اکاذیب و شایعه، ترویج بدبینی و ناامیدی در مردم خاموش گردید و غافلگیری بر سرویس‌های اطلاعاتی استکباری تحمیل شد.

امید وافر داریم به‌برکت خون مطهر شهدا و صبر و استقامت تمامی همرزمان جبهه مبارزه با کفر در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، سرشت عاشورایی سپاه در سایه رهبری معظم انقلاب، سرمایه‌ای برای پیش‌قراولی لشکر فائقه امام زمان(عج) باشد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала