چراغ سبز توئیتری ترامپ به اردوغان

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر چراغ سبز توئیتری ترامپ به اردوغان
چراغ سبز توئیتری ترامپ به اردوغان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری خطاب به همتای ترک خود از او خواست تا تروریسم را شکست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به توئیت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در خصوص مبارزه مشترک با تروریسم پاسخ داده و از وی خواست تا تروریسم را شکست دهد.

پیش از این ترامپ در توئیتی نوشته بود که "خبرهای عالی از ترکیه. ممنون از ازدوغان. میلیون‌ها زندگی نجات خواهند یافت". اردوغان نیز در پاسخ به این توئیت ترامپ نوشت: "آقای رئیس جمهور وقتی ما تروریسم که دشمن بشریت است را شکست دهیم، جان‌های بیشتری را حفظ خواهیم کرد. من مطمئنم این تلاش مشترک باعث تقویت صلح و ثبات در منطقه خواهد شد."

​اما این انتهای پیام‌های توئیتی رد و بدل شده میان روسای جمهور دو کشور نبود، رئیس جمهور آمریکا امروز در توئیتی کوتاه خطاب به همتای ترک خود نوشت: تروریسم را شکست بده.

​اردوغان و مایك پنس، معاون رئیس جمهور آمریكا روز پنجشنبه توافق كردند كه 120 ساعت عملیات ترکیه در سوریه را به منظور عقب نشینی نیروهای دفاعی کردهای سوریه از مرز با ترکیه به حالت تعلیق درآورد. پنس گفت: این توافق نامه به معنای عقب نشینی نیروهای کرد از 30 کیلومتری منطقه امنیتی در مرز ترکیه و سوریه است و ایالات متحده در این روند سهیم خواهد بود. پنس همچنین خاطرنشان كرد كه نيروهاي آمريكايي به اين منطقه بازنخواهند گشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала