اجرای لاکچری گلزار در لس‌آنجلس +ویدئو، عکس

© Photo / Daria Zhigalina کنسرت در شهر سن پترزبورگ
  کنسرت در شهر سن پترزبورگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمدرضا گلزار دوم نوامبر در سالن دالبی تیئتر محل برگزاری مراسم اسکار، روی صحنه می‌رود.

به گزارش اسپوتینک، محمدرضا گلزار، بازیگر و خواننده ایرانی که مدتی است در کنار بازی در سینما و شبکه نمایش خانگی، فعالیتش را در موسیقی و خوانندگی افزایش داده قصد دارد برای نخستین بار کنسرت مستقل خود را در آمریکا برگزار کند. محمدرضا گلزار دوم نوامبر ۲۰۱۹ در جدیدترین کنسرتش، در سالن ۳۴۰۰ نفری دالبی‌ تیئتر در لس‌آنجلس که محل برگزاری مراسم اسکار است، ساعت ۸ شب به وقت لس‌آنجلس روی صحنه می‌رود و برای طرفداران خود اجرا خواهد داشت.

View this post on Instagram

A post shared by کلیپ/طنز/حواشی هنرمندان (@fun_tanzz) on

سایت رسمی دالبی‌ تیئتر محمدرضا گلزار را این‌گونه معرفی کرده است: محمدرضا گلزار یک بازیگر، خواننده، شخصیت تلویزیونی و مدل ایرانی است. او شناخته‌ شده‌ترین چهره ایرانی در بین ایرانیان در سراسر جهان است. گلزار فعالیت خود در موسیقی را سال ۱۹۸۸ به‌ عنوان نوازنده گیتار در گروه آریان آغاز کرد. او در سال ۲۰۰۰ وارد حرفه بازیگری شد و شهرت خود را افزایش داد. این اولین کنسرت گلزار در ایالات متحده خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by @melix_rezagolzar on

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند که گلزار با اجرای فوق‌العاده‌اش مثل همیشه خواهد درخشید. این کاربران با آرزوی موفقیت برای محمدرضا گلزار، از نظرات و سلیقه متفاوت افراد درباره گلزار سخن می‌گویند و ضمن محترم شمردن نظرات آنها، عقیده دارند او یک سوپر استار است که در حوزه موسیقی نیز تاکنون خوش درخشیده است.

View this post on Instagram

A post shared by ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Mohammad Reza Golzar (@rezagolzar) on

با توجه به اینکه خبرهایی مبنی بر فروش بسیار کم بلیت‌های کنسرت گلزار منتشر می‌شود، کاربرانی نیز نسبت به این موضوع واکنش داده‌اند و عنوان می‌کنند او مخاطبین بیشتری در داخل کشور دارد و با فروش این تعداد بسیار کم بلیت‌‌ با شکست بزرگی روبرو خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on

https://www.instagram.com/p/B3jwrMbnoar/
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала