جهاد پزشک نیکوکار ایرانی +عکس، ویدئو

© Depositphotos.com / vadimphoto1@gmail.comВрач с пострадавшим ребенком
Врач с пострадавшим ребенком  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار تصاویر و ویدئوهایی از نیکوکاری پزشک ایرانی در فضای مجازی با واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر رضا جباری جراح مغز و اعصاب به مدت ۵ سال با هزینه شخصی سه روز از ماه را به زادگاه خود و شهرهای محروم مسجدسلیمان، لالی و روستاهای این منطقه سفر می‌کند و صدها نفر از بیماران را به همراه یک تیم پزشکی، به طور رایگان ویزیت، درمان و جراحی می‌کند. نیکوکاری این پزشک جوان مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

کاربران بسیاری ضمن تحسین نیکوکاری دکتر جباری و آرزوی موفقیت برای ایشان، امیدوارند راه‌های خدمت به خلق همیشه برایشان هموار باشد. این کاربران عنوان می‌کنند جامعه ایران به افراد دلسوزی همچون دکتر جباری که به فکر مردم باشند، بیشتر نیاز دارند؛ دکتر جباری، تیم همراه‌شان و امثال این افراد باعث افتخار ایران زمین هستند و باید از آنها قدردانی شود.

View this post on Instagram

#دکتررضاجباری #خیریه #مسجدسلیمان #جراحی_اعصاب #MRI #شبکه_خبر #خوزستان

A post shared by دکتر رضا جباری (@dr_rezajabbariiii) on

جمعی از کاربران نیز معتقدند دکتر جباری به دلیل اینکه قصد دارد در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کند دست به چنین اقدامی زده است و هدف از پیش تعیین شده در این مسیر قدم گذاشته است. اما در پاسخ این کاربران بسیاری این نظر را رد می‌کنند و از کار او و ارزش معنوی آن سخن می‌گویند. علاوه بر این کاربران، عده‌ای نیز تجربه‌های ملاقات با دکتر جباری و فرصت زندگی دوباره به کمک این پزشک را بازگو می‌کنند و از او تشکر می‌کنند.

گروهی از کاربران بر این باورند که مهم نیست افراد چه کاره هستند مهم اینست که بخشی از وقت و مهارت خود را برای بهبود اجتماعی که در آن زندگی می‌کنند، بگذارند و درود به کسانی که در قبال همنوعان خود احساس مسئولیت می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала