نظر کاربران درباره نخستین جمله روح‌الله زم پس از دستگیری +عکس

© Photo / Youtube/Roohollah Zamاعلام جزئیات جدیدی در رابطه با بازداشت مدیر کانال آمد نیوز
اعلام جزئیات جدیدی در رابطه با بازداشت مدیر کانال آمد نیوز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روح‌الله زم مدیر کانال تلگرامی آمد نیوز پس از دستگیری بیان کرد هیچ کس به جز سپاه پاسداران توان و قدرت دستگیری مرا نداشت.

به گزارش اسپوتنیک، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بیانیه‌ای، خبر دستگیری "روح الله زم" مدیر کانال تلگرامی "آمد نیوز" را داده و عنوان می‌کند سازمان اطلاعات سپاه او را در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه دستگیر کرده است و توانسته سرویس‌های اطلاعاتی دشمن را در این دستگیری شکست دهد. در این بیانیه آمده است روح‌الله زم با عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چند وجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری به داخل کشور هدایت و بازداشت شده است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on

در خبرها آمده است پس از به دام افتادن روح الله زم توسط نیروهای امنیتی سپاه پاسداران، وی خطاب به آنها می‌گوید: «قطعا شما از سپاه پاسداران هستید، هیچ کس به جز سپاه پاسداران توان و قدرت دستگیری مرا نداشت.»
انتشار خبر بازداشت روح‌الله زم با موجی از واکنش‌های کاربران در فضای مجازی همراه شده و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

جمعی از کاربران از طریق صفحات اجتماعی از سپاه پاسداران تشکر می‌کنند و امیدوارند اختلاسگران و دزدان فراری ثروت و دارایی ملت ایران نیز با چنین ترفندهایی دستگیر شوند. گروهی دیگر عنوان می‌کنند این جملات را او نگفته است و اینها تنها یک نمایش برای نشان دادن اقتدار سپاه پاسداران است. برخی نیز با بیان اینکه او از خود سپاه است، این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا امثال خاوری‌ها و شیخ الاسلامی‌ها دستگیر نمی‌شوند.

View this post on Instagram

A post shared by DW Persian دویچه‌وله‌فارسی (@dw_persian) on

با توجه به اینکه واکنش کاربران به این موضوع متفاوت است، اما غالب کاربران هم‌ عقیده هستند و عنوان می‌کنند او پس از دستگیری قدرت سپاه را تحسین نکرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала