روحانی از پیدا شدن سرنخ هایی از عامل حمله به نفتکش ایرانی خبر داد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi روحانی از پیدا شدن سرنخ هایی از عامل حمله به نفتکش ایرانی خبر داد
 روحانی از پیدا شدن سرنخ هایی از عامل حمله به نفتکش ایرانی خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران امروز در دیدار با نخست وزیر پاکستان گفت که در ماجرای حمله موشکی به نفتکش ایرانی به سرنخ هایی رسیدیم و تحقیقات‌مان را تا رسیدن به نتیجه نهایی و روشن شدن موضوع ادامه می دهیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حسن روحانی در دیدار امروز با عمران خان اعلام کرد: سرنخ‌های عامل حمله موشکی به نفتکش ایرانی را داریم که برای نخست وزیر پاکستان بیان و اعلام کردیم تحقیقات‌مان تا رسیدن به نتیجه نهایی و روشن شدن مسئله ادامه دارد.

وی گفت: ما با آقای نخست وزیر پاکستان نگرانی خود را درباره حوادث مربوط به نفتکش‌ها به ویژه حادثه مرتبط با نفتکش ایرانی در دریای سرخ در روز جمعه بیان کردیم. این که کشوری فکر کند می‌تواند در منطقه ناامنی ایجاد کند و پاسخ دریافت نکند اشتباهی محض خواهد بود.

روحانی در ادامه افزود: نخست وزیر پاکستان نیز درباره امنیت منطقه حساس خلیج فارس نکاتی مطرح کرد که ما آن را تأیید می‌کنیم او بر این نکته تأکید کرد که کلید حل و فصل جنگ یمن و پایان یافتن آن، آتش بس فوری و کمک به مردم این کشور است و این می‌تواند آغاز بسیار خوبی باشد.

رئیس جمهور گفت: ایران و پاکستان بر این نکته تأکید دارند که مسائل منطقه راه حل سیاسی دارد و باید از طریق گفت‌وگو میان کشورها مسائل کنونی را به حل و فصل نهایی رساند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала