درخواست فدراسیون فوتبال ایران از رئیس فیفا پس از حضور بانوان در استادیوم‌

© Sputnik / Mazyar Asadiدرخواست فدراسیون فوتبال ایران از رئیس فیفا پس از حضور بانوان در استادیوم‌
درخواست فدراسیون فوتبال ایران از رئیس فیفا پس از حضور بانوان در استادیوم‌ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای به جیانی اینفانتینو خواهان رفع مشکل پرداخت مطالبات فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ایران، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران بعد از پیروزی پر گل تیم ملی فوتبال ایران برابر کامبوج در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در نامه‌ای به جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، خواهان رفع مشکل پرداخت مطالبات فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا شد.

متن این نامه که در سایت فدراسیون فوتبال ایران منتشر شده است به شرح ذیل است:

بانوان ایرانی در استادیوم آزادی تیم کشورشان را تشویق می کنند - اسپوتنیک ایران
برای اولین بار پس از 40 سال، بانوان ایرانی توانستند در استادیوم فوتبال حضور داشته باشند

با سلام

ضمن تقدیر و تشکر از ابراز محبت جنابعالی به فدراسیون فوتبال و اینجانب درباره موضوع ورود بانوان، مایلم مسائلی را درباره موضوعات مالی فدراسیون فوتبال به اطلاع شما برسانم.

همانطور که مستحضرید علی رغم پیگیری‌های مستمر فدراسیون فوتبال و دستورات مثبت جنابعالی هنوز هیچ گونه وجهی از سوی فیفا توسط فدراسیون فوتبال وصول نشده است.

این مشکل که تاکنون به دلیل تحریم‌های بی اساس آمریکا به فوتبال ما تحمیل شده است، مشکلات جدی را برای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است که حتی فدراسیون حقوق سرمربی تیم ملی و کادر فنی و پاداش بازیکنان را در دور جدید پرداخت نکرده است.

ادامه این روند مشکلات جدی را در مسیر رو به پیشرفت و گسترش فدراسیون فوتبال به وجود خواهد آورد.

انتظار من و خانواده بزرگ فوتبال کشور از جنابعالی این است که به هر شکل ممکن دستور فرمایید وجوه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از طرف فیفا یا به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت شود یا بانکی را متقاعد کنید که این مهم جهت انتقال رفع شود.

منتظر مساعدت و پاسخ فوری حضرتعالی هستیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала