ترامپ در توییتر خود از مجری رادیو اسپوتنیک نقل قول کرد

© REUTERS / Yuri Gripasترامپ در توییتر خود از مجری رادیو اسپوتنیک نقل قول کرد
ترامپ در توییتر خود از مجری رادیو اسپوتنیک نقل قول کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ در حساب توییتر خود از سخنان مجری رادیو اسپوتنیک در ارتباط با خبر چینی که مکالمه ترامپ و رییس جمهور اوکراین را فاش کرده بود، نقل قول کرد

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریكا، دونالد ترامپ در حساب توییتر خود با نقل قول از جان کیریاکو، مجری رادیو اسپوتنیک، نوشت: " من فکر نمی کنم که او یک خبرچین بوده است. من فکر می کنم او یک منبع ناشناس از حزب دموکرات در مجلس نمایندگان است. این برای همه افرادی که واقعا سعی  در روشن کردن  واقعیت دارند، توهین آمیز است. "

ظاهراً پست ترامپ ا خود کیریاکو را هم غافلگیر کرده است. وی در توییتر خود نوشت: "خوب، خوب! همین حالا دونالد ترامپ از من نقل قول کرد."

اسپوتنیک، به نوبه خود، تعلام کرد که کلماتی که رئیس جمهور آمریکا به نقل از کیریاکو در نوشت، از سوی او در شبکه Fox News بیان شده بود.

" شب گذشته، مجری رادیوی ما، جان کیریاکو، به عنوان کارشناس در برنامه " تاکر" در فاکس نیوز دعوت شد. پس از این برنامه که رئیس جمهور ترامپ مرتباً تماشا می کند، وی نقل قولی از مصاحبه با جان، یک افسر سابق سیا، که به دلیل افشای برنامه مدیریت شکنجه دو سال در زندان به سر برده بود، توییت کرد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала