واکنش کاربران به محدود کردن فروش بلیط حضور زنان در استادیوم آزادی

© Sputnik واکنش کاربران به محدود کردن فروش بلیط حضور زنان در استادیوم آزادی

واکنش کاربران به محدود کردن فروش بلیط حضور زنان در استادیوم آزادی 
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسئولان ایرانی، بخش حضور زنان و مردان را در استادیوم برای تماشای بازی ایران کامبوج را با حصار بسته اند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه برای نخستین بار پس از ۴۰ سال، سامانه فروش بلیط بازی فوتبال جایی برای بانوان به خود اختصاص داد، بانوان بسیاری اقدام به خرید بلیط کردند و از این بابت بسیار خوشحالند. فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، پیشتر در بیانیه خود با تاکید بر این‌که هیات اعزامی فیفا به ایران «در خصوص جزییات رویه بلیت‌فروشی» با مقام‌های ایرانی صحبت کرده‌اند، اعلام کرد که «تعداد تماشاگران زن باید بر اساس تقاضا تعیین شود.» اما گویا این امر رخ نداده است. اسپوتینک مجموعه ای از نظرات کاربران در خصوص حصار کشی، تععداد کم بلیط های اختصاصی به زنان و رعابت آداب به ورزشگاه رفتن را جمع نموده است. 

سالار احمدی می نویس: هزارتوی استادیوم اومدن خانوم ها داره می شکنه، اقایون لطفا فحش ندید! صندل نشکنید! توی س هم نزنید! نزارید مخالفای حضور خانم ها بگم دیدید ما درست می گفتیم.

کاربر دیگری نیز با اشاره به گذاشتن حصار میان بخش مردان و زنان در استادیوم، به شوخی، با انتشار تصویری از زامبی ها نوشته است: این تصور مسئولان برگزاری مسابقه ها از حضور مردان در استادیوم در زمان حضور زن ها می باشد.

کاربر دیگری با اشاره به فروش تعداد کمی بلیط به زنان می نویسد که این امر عادلانه نيست و به تبعیض علیه تماشاگران زن اعتراض می کنند.

برخی دیگر خبر از پس گرفتن بلیط های فروخته شده به زنان دازد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала