تغییر پروفایل گرتا تونبرگ در توییتر پس از ارزیابی پوتین

© REUTERS / Yara Nardiتغییر پروفایل گرتا تونبرگ در توییتر پس از ارزیابی پوتین
تغییر پروفایل گرتا تونبرگ در توییتر پس از ارزیابی پوتین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گرتا تونبرگ، فعال نوجوان سوئدی محیط زیست پس از تفسیر سخنرانی وی در سازمان ملل از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه چونگی معرفی خود در توییتر را تغییر داد.

به گزارش اسپوتنیک حالا تونبرگ در معرفی خود در توییتر می نویسد:" نوجوان مهربان اما دارای اطلاعات اندک" (A kind but poorly informed teenager)

پوتین دیروز گفت بهره برداری  از کودکان و نوجوانان حتی برای رسیدن به اهداف نجیبانه را کارغلطی می داند و ابراز عقیده کرد که گرتا دختر خوب و بسیار صادقی است اما به وی توضیح نداده اند که جهان معتصر بغرنج و چند چهره است.

پیشتر گرتا تونبرگ تحت تاثیر ارزیابی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا  در پروفایل خود از سخنرانی وی در سازمان ملل چنین نوشته بود:" دختر بسیار خوشبختی دارای آینده درخشان و عالی" (A very happy young girl looking forward to a bright and wonderful future)

گرتا تونبرگ هفته گذشته در سخنرانی احساساتی خود در  اجلاس زیست محیطی سازمان ملل اعلام کرددر حالی که رهبران جهان درباره پول و رشد اقتصادی بحث می کنند، مردم می میرند و سیستم های زیست محیطی از بین می روند.

این نوجوان 16 ساله در سال 2018 به همراه همکلاسی های خود به پارلمان سوئد رفته و خواستار تشدید مبارزه با اغییر آب و هوا در جهان شد و به این ترتیب آغاز گر یک حرکت جهانی برای دفاع از محیط زیست و جاوگیری از تغییر آبو هوا در کره زمین شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала