بانوی بازیگر در جنگ با بیماری ام اس +عکس، ویدئو

© AP Photo / Vahid Salemiتحریم و انسان های پروانه ای
تحریم و انسان های پروانه ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماندانا سوری نیاز به کمک کارگردانان و بازیگران دارد!

به گزارش اسپوتنیک، ماندانا سوری، بازیگر ایرانی که او را در کارهای کمدی مهران مدیری دیده ایم، روزهای الهی را سپری می کند. او در جنگ با بیماری ای است که حرف اول نام و نام خانوادگی اوست.

View this post on Instagram

A post shared by Mehrab Ghasemkhani (@mehrab_ghasemkhani) on


توانایی تامین داروهای بیماری ام اس، کار بسیار دشواری در این روزهای تحریم در ایران است. این بازیگر توانایی بازی کردن در سریال و فیلم های سینمایی را دارد و دادن نقش و کار به او می تواند  کمک شایانی به او نماید.
او در مصاحبه ای عنوان کرده است که هنگامی که بازیگر سریال قهوه تلخ بوده، مهران مدیری کارگردان این سریال، داروهای او را تهیه می کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by سينما | CinemaDaily (@cinemadaily) on

او در حال حاضر توان حرکتی کمتری دارد اما قادر به نقش آفرینی می باشد.
گفته شده است که تا کنون ۱۲ میلیون تومان پول برای او جمع آوری شده است اما اطرافیان او معتقدند که اگر کار برای او باشد، او توان پرداخت اجاره خانه شما را هم دارد.
بسیاری از کاربران صحت و بهبودی کامل این بازیگر را آرزو کردند. عده ای از کاربران نیز پیشنهاد دادند که شغل خود را عوض کند و به حرفه ای دیگر بیندیشد چرا که شغل بازیگری شغل ثابتی با درآمد ثابت نیست. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که مهران مدیری مرد بسیار بزرگی است و در کار خیر دستی دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Mehran Modiri (@mehranmodiri_empire) on

 

گروهی دیگر از کاربران عنوان کردند که برای درمان این بازیگر مقداری کمک مالی کرده اند. به گفته دسته ای دیگر از کاربران، ام اس بیماری عجیبی است که بوسیله طب سنتی و اسلامی قابل درمان است و طب شیمیایی جوابگوی درمان آن نیست. بعضی از کاربران نیز با ابراز ناراحتی از شرایط موجود معتقدند که عده ای از مردم درگیر این بیماری هستند و توان تامین هزینه های درمان این بیماری را ندارند و مانند ماندانا سوری نیز شناخته شده نیستند تا با رسانه ای کردن آن بتوانند درخواست کمک کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала