مضرات سفرهای دو نفره

© Sputnik / Vladimir Smirnov /  مراجعه به بانک تصاویر مضرات سفرهای دو نفره
مضرات سفرهای دو نفره - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چه چیزهایی باعث آزار گردشگران در سفر دونفره می شود؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Aviasales، کارشناسان وبگاه نامبرده نظرسنجی در بین 50 هزار کاربر برگزار کردند تا مشخص شود زوجین هنگام سفر با چه مسائلی روبرو می شوند.

معلوم شد که 38 درصد افرادی که در نظرسنجی شرکت کردند گفتند که همسر آنها زیاده از حد پول خرج می‌کند. خانم ها گفتند که خوششان نمی آید وفتی شوهرشان و دوستشان به کنترل آنها در خرج پول می پردازند. یکی گفت که حتی سر خریدن مجسمه‌های کوچک مگنتی با هم دعوا می کنند.

یک چهارم افرادی که در نظرسنجی شرکت داشتند گفتند که آنها خوششان نمی آید وقتی همسفر آنها به جای رفتن به گردش و دیدن جاذبه های آن کشور، می خوابد.

در باره سفارش غذا و نوشابه، 19 درصد گردشگران با هم سرشاخ می شوند. تعداد زیادی از دختران گردشگر متذکر شدند که همراه آنها غذاهای « فست فود» در کافه های ارازن قیمت را ترجیح می‌دهند. تعدادی از گردشگران مرد هم از اینکه زنها نوشیدن مشروبات الکلی را برای آنها ممنوع می کنند ابراز نارضایتی کردند.

بر سر عکاسی 18 درصد از گردشگران با هم دعوایشان می‌شود. زنان از طرز عکس گرفتن همراهشان خوششان نمی‌آید . مردان وقتی همسفر آنها زیاده از حد عکس می‌گیرد، خوششان نمی آید. یکی از گردشگران مرد گفت که بعد از سفر، دوست دخترش 2 هزار عکس گرفته است و او فقط 2 تا عکس که یکی از آنها از فرودگاه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала