معاون عملیات سپاه پاسداران: ایران به بالای سر اسرائیل رسیده است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / معاون عملیات سپاه ایران: ایران به بالای سر اسرائیل رسیده است
معاون عملیات سپاه ایران: ایران به بالای سر اسرائیل رسیده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون عملیات سپاه پاسداران ایران اعلام کرد اسرائیل در حد و اندازه ای نیست که نظام مقتدری مانند جمهوری اسلامیتهدید کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران ایران گفت: ضل خدا ما به چنان قدرت و عمق بخشی در محور مقاومت رسیده ایم که توانسته‌ایم ملت های مستضعف منطقه را حول محور مقاومت بسیج کنیم. شما سخنان اخیر سید حسن نصرالله را در این باره شنیدید. امروز این حرکت عظیم، قاعده‌های رایج جهانی و معنا و مفهوم توان نظامی را بر هم زده  و دشمن را با یک عدم قطعیت مواجه کرده که توان ارزیابی حمله به جمهوری اسلامی ندارد.

جانشین سپاه قدس: اگر ایران نبود، آمریکا منطقه را به آتش می کشید - اسپوتنیک ایران
جانشین سپاه قدس: اگر ایران نبود، آمریکا منطقه را به آتش می کشید

سردار نیلفوشان افزود: ما توانستیم یکی از پیشرفته ترین پهپادهای دشمن که تنها دو فروند از آن داشته است را با سامانه تمام ایرانی که از ورژن‌های اولیه پدافند هوایی ما است منهدم کنیم و امروز نمونه‌های بهتری از آن سامانه نیز در دست ساخت است و دشمن می‌داند این تنها گوشه‌ای از تجهیزات ماست که آن را نشان داده‌ایم و در زمان کارزار، دشمن با تجهیزاتی مواجه می‌شود که غافلگیر خواهد شد و چون می‌داند این اتفاق خواهد افتاد و با یک عدم قطعیت مواجه است، برای همین به خودش اجازه فکر کردن به حمله علیه ما را هم نمی‌دهد. دشمن اگر فکر می کرد امروز می تواند با یک حمله نظامی اقدامی علیه ایران انجام دهد  قطعا این کار را به فردا واگذار نمی‌کرد.

وی ادامه داد: دشمن می‌داند اگر جنگی را شروع کند پایانش دست او نیست. صدام اعلام کرده بود که هفت روزه جنگ را پایان می‌دهد و جنگ سریع و برق آسا استراتژی جنگی صدام بود اما این استراتژی تبدیل به جنگ 8 ساله در مرزها و ورودی شهرهای خودش شد. دشمن این را درک کرده است. اگر ما می‌خواهیم هیچ گاه جنگی اتفاق نیافتد بخاطر این است که می‌خواهیم خونی ریخته نشود. تعالیم اسلامی به ما آموخته که شروع کننده جنگ نباشیم اما در عین حال ما منتظریم تا میدان جهاد وشهادت فراهم شود تا ان‌شاءالله انتقام شهدای کربلا و محور مقاومت را از خود شیطان بگیریم.

معاون عملیات سپاه ایران تاکید کرد؛ بنابراین اگر دشمن دست از پا خطا کند، درسی به او می دهیم که جبران این چند دهه شیطنت او از ماجرای صنعت نفت تا امروز را یکجا دریافت کند.

سردار نیلفروشان با اشاره به تهدیدهای اسرائیل علیه ایران گفت: حقیقتا نتانیاهو و تیمش و تمام رژیم صهیونیستی را اینقدر حقیر می دانم که مایل نیستیم در باره‌اش حرف بزنم یا حرفش را بشنوم. چون اصلا در اندازه‌ای نیست که بتواند نظام مقتدری مانند جمهوری اسلامی که تا بالای سرش رفته است و از شرق و غرب و شمال و جنوب او را محاصره کرده تهدید کند. نتانیاهو و تیمش که اهل عمل نیستند اما اگر دست از پا خطا کنند، باید پاره پاره‌های تل آویو را از قعر مدیترانه جمع کنند و چیزی از اسراییل باقی نمی ماند که بخواهند بر پایه اش عرض اندام کنند. به فضل الهلی رژیم صهونیستی دست و پای آخر را می‌زند و نشانه‌های نابودی اش هم مشخص شده است.

واکنش سردار سلامی به بیانیه سه کشور اروپایی درباره حمله آرامکو - اسپوتنیک ایران
واکنش سردار سلامی به بیانیه سه کشور اروپایی درباره حمله آرامکو

وی ادامه داد: دکترین اسراییلی ها به جهت اینکه از جنگ فراگیر می ترسند، این است که هرگونه مقاومتی که فراگیر باشد و بتواند به تهدید جدی علیه آنها بدل شود را قبل از شروع تهدید می‌زنند به این دلیل اینکه توانی برای ورود به یک جنگ تمام عیار را ندارند. استراتژی‌ای که الان پیگیری می کنند "حرب بین الحروب" است. طوری عمل می کنند که این عملشان به قدری ضعیف شده باشد که تبدیل به جنگ نشود زیرا تحمل پذیرش یک جنگ را ندارند.

نیلفروشان افزود: رژیم اشغالگر که عمق راهبردی ندارد، مردمش هم همه قرضی هستند و با وعده و وعید یک زندگی راحت، فقرای یهودی دنیا را در این سرزمین دور هم جمع کرد‌ه‌اند. شکاف‌های قومی، فرهنگی و سیاسی در رژیم صهیونیستی فوق العاده زیاد است و فقط کافی است شکاف جنگ هم بر این شکاف‌ها منطبق شود تا این رژیم در آستانه نابودی قرار گیرد. اگر همین الان یک موشک مقاومت در سرزمین‌های اشغالی اصابت کند، فرودگاه‌های آنها برای فرار از کشور پر می‌شود. صهیونیست‌ها حقیقتا به آخرت اعتقاد ندارند و یک اعتقاد واقعی پشت عمل آنها قرار ندارد.

وی اظهار داشت؛ ما هر حرکت اشتباه در منطقه برای شروع جنگ را به معنای درگیر شدن کل منطقه در جنگ می‌دانیم و هرگونه حرکتی برای جنگ منجر به شعله ور شدن کل منطقه می‌شود که اول خود آنها در آن خواهند سوخت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала