دیدار لاوروف و وزیر امور خارجه قطر باعث برانگیختگی در امارات شد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر دیدار لاوروف و وزیر امور خارجه قطر باعث برانگیختگی در امارات شد
دیدار لاوروف و وزیر امور خارجه قطر باعث برانگیختگی در امارات شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیدار وزیر امور خارجه روسیه با همتای قطری اش در حاشیه مجمع سازمان ملل با حواشی برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار بین سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر امور خارجه قطر که روز چهارشنبه در حاشیه هفتادوچهارمین جلسه مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد، مورد توجه جدی خبرنگاران قطری قرار گرفت.

لاوروف: در مورد حوادث عربستان باید تحقیقات دقیق صورت گیرد - اسپوتنیک ایران
لاوروف: در مورد حوادث عربستان باید تحقیقات دقیق صورت گیرد

نمایندگان رسانه ها حتی قبل از شروع شروع پروتکل فیلمبرداری و گزارش، برای اطلاع از جزئیات این جلسه به سالن جلسات هیئت روسی مراجعه کردند. اما به محض اینکه وزرای امور خارجه دو کشور برای دیدار با یکدیگر آمدند، روزنامه نگاران قطری به سوی آنها هجوم آوردند و نه تنها همکاران روس خود بلکه به نمایندگان هر دو هیئت فشار آوردند.

در آغاز مذاکرات، لاوروف با استقبال همکار خود از قطر به او گفت که چه جلساتی را قبلاً برگزار کرده است. دیروز جلسه ای در رابطه با نشست آستانه با آقای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران برگزار شد. من با همتای خود از عربستان سعودی مذاکراتی انجام دادم و سپس یک پذیرایی که توسط رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ به افتخار روسای دولت های شرکت کننده در جلسه GA برگزار شد.

وزیر امور خارجه قطر در پاسخ به پرسش لاوروف مبنی بر عدم حضور قطر در دیدارها چنین پاسخ داد: به دلیل همزمانی جلسات و دیدارهایی که ما داشتیم نتوانستیم شرکت کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала