ایران قصد دارد یک سازمان آمریکایی را در لیست تروریستی وارد کند

© Photo / IRNAایران قصد دارد یک سازمان آمریکایی را در لیست تروریستی وارد کند
ایران قصد دارد یک سازمان آمریکایی را در لیست تروریستی وارد کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت که کشورش در حال بررسی روند افزودن سازمان پوششی آمریکایی "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" به فهرست گروههای تروریستی را آغاز می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت که کشورش در حال بررسی روند افزودن سازمان پوششی آمریکایی "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" به فهرست گروههای تروریستی را آغاز می‌کند.

ترامپ: تا زمانی که ایران رفتار خود را تغییر ندهد، تحریم ها سخت تر می شود - اسپوتنیک ایران
ترامپ: تا زمانی که ایران نخواهد رفتار خود را تغییر دهد، تحریم ها سخت تر می شوند

وی افزود: طبق اخبار منتشره قرار است گروهک‌های تروریست و جدایی طلب در یک نمایش مضحک توسط یک سازمان پوششی به نام "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" گرد هم آمده و بازیگر اصلی این مضحکه نیز پمپئو وزیر خارجه آمریکا است. آمریکا با فریبکاری و نیرنگ از یک سو سخن از مذاکره و مصالحه سر می دهد و از سوی دیگر گروههای تروریستی و جنایتکاری که دستشان به خون هزاران تن از ملت ایران آغشته است و مزدوران صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران بودند و یا برخی تجزیه طلبان مزدور بیگانگان را که در صدد خدشه به تمامیت ارضی ایران هستند سازماندهی، تامین مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی می کند.

موسوی همچنین تصریح کرد: ایران روند بررسی افزودن سازمان پوششی آمریکایی "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" (UANI ) را به علت روابط و همکاری نزدیک با گروهکهای تروریستی، به فهرست گروههای تروریستی خود بزودی آغاز خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала