نبنزیا وضعیت دریافت ویزای آمریکا برای هیئت ایرانی را ارزیابی کرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا وضعیت دریافت ویزای آمریکا برای هیئت ایرانی را ارزیابی کرد
نبنزیا وضعیت دریافت ویزای آمریکا برای هیئت ایرانی را ارزیابی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل از فشار و شانتاژ آمریکا و تهدید به عدم صدور ویزا برای مقامات ایران و سایر کشورهایی که به مجمع عمومی سازمان ملل متحد مراجعه می کنند خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل از فشار و شانتاژ آمریکا و تهدید به عدم صدور ویزا برای مقامات ایران و سایر کشورهایی که به مجمع عمومی سازمان ملل متحد مراجعه می کنند خبر داد.

نبنزیا گفت: "تهدید به عدم صدور ویزا برای سران کشورهایی که برای شرکت در جلسه سطح بالا آمده اند، تلاشی برای تحت فشار قرار دادن و باج خواهی از آنها است."

نماینده دائم روسیه همچنین اقدامات آمریکا علیه ایرانیان را بی ارزش خواند.

وی گفت: "نحوه عملکرد کشور میزبان در رابطه با برخی از کشورهای عضو، مطمئناً شایسته چنین کشور بزرگی مانند ایالات متحده نیست. آنها محدودیت های پوچ تحمیل می کنند، به عنوان مثال، برای همان ایرانیانی که باید بین مأموریت خود و سازمان ملل متحد قدم بردارند. قدم به راست، قدم به چپ فرار تلقی می شود."

نبنزیا این موضوع را مورد توجه قرار داد که آمریکایی ها نه تنها صدور ویزا را به تأخیر می اندازند، بلکه گاهی اوقات ویزا نیز صادر نمی کنند. به گفته وی، این رفتار حسن نیت عملکرد ایالات متحده از تعهداتش را زیر سوال می برد.

پیشتر، آمریکا برای چند عضو هیئت همراه حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک ویزا صادر نکرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала