حوثی ها، عربستان را به حملات کشنده تری تهدید کردند

© AFP 2023 / Mohammed Huwaisترور برادر رهبر جنبش انصارالله یمن
ترور برادر رهبر جنبش انصارالله یمن  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبرانصارالله یمن بیان داشت: نیروهای انصارالله در صورتی دیگر به عربستان حمله نمی کنند که آنها حملاتشان را علیه یمن متوقف کنند.

به گزارش اسپوتنیک،  شبکه المسیره نوشت: عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی روز گذشته خود گفت: فداکاری‌های ملت ما و صبر و پایداری آنها منجر به پیروزی و قدرت شد و دشمن امروز بیش از گذشته عقب‌نشینی کرده و ضعیف شده است.

وی بیان داشت: هر آنچه ملت ما در دفاع از خودشان، خاک و استقلال یمن انجام می‌دهند با استناد به موضع‌گیری حق، مساله عادلانه و مظلومیتی بی‌نظیر است.

الحوثی خاطر نشان کرد: ما به کشورهای عضو ائتلاف متخاصم توصیه می‌کنیم دست از تجاوزات بردارند و بدانند بهانه‌هایشان شکست خورده است، توقف حملات، بمباران‌ها و محاصره علیه یمن ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور را بر آن می‌دارد تا حملاتی را که با پهپادها و موشک‌ها به عمق خاک دشمن انجام می‌دهند، متوقف کنند.

وی تهدید کرد که  با ادامه محاصره، بمباران و تجاوزات حملاتی دردناک‌تر، کشنده‌تر و تاثیرگذارتر به عمق مناطق آنها صورت خواهد گرفت و هیچ خط قرمزی در این بارها وجود نخواهد داشت.

رهبر انصارالله مردم یمن را به تقویت عوامل پایداری، همکاری و حفظ وحدت ملی دعوت کرد و نسبت به توطئه‌های دشمنان در ایجاد مشکلات داخلی تحت عناوین مختلف هشدار داد و افزود: بر لزوم ادامه حمایت‌ها از تمام جبهه‌ها با پول، سلاح و نیرو تاکید می‌کنم.

رهبر انصارالله یمن متذکر شد : به نفع کشورهای ائتلاف سعودی متخاصم است که از طرح ارائه شده از سوی رئیس شورای عالی صلح استفاده کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала