واکنش مخاطبان تلویزیون نسبت به گریم کاراکتر سریال ایرانی +ویدئو، عکس

© Fotolia / dimitriyمواد غذایی مفید برای داشتن دندان های زیبا و لثه ای سالم
مواد غذایی مفید برای داشتن دندان های زیبا و لثه ای سالم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتقادات مخاطبان تلویزیون نسبت به سریال ایرانی ستایش همچنان ادامه دارد!

به گزارش اسپوتنیک، سریال ستایش که فصل یک و دوی آن از تلویزیون ایران پخش شده و طرفداران بسیاری را در میان مخاطبان تلویزیون پیدا کرده است، درصدد است با پخش فصل سوم به خانه های مردم آمده است. کاربران بسیاری نسبت به گریم نقش اول سریال در فصل دوم با بازی نرگس محمدی انتقاداتی را مطرح کردند. به گفته بسیاری از کاربران بازیگر این سریال در فصل دوم که زنی ۴۰ ساله است فقط با یک عینک پیر شده است و گریمور زحمت استفاده از لوازم گریم را برای ایجاد چین و چروک به خود نداده است.

 

View this post on Instagram

ستایش جوان نشده به آرامش رسیده است . پاسخ تهیه‌کننده «ستایش» به منتقدان گریم نرگس محمدی:ستایش جوان نشده، به آرامش رسیده است! . . آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «ستایش» درباره انتقادات نسبت به چهره پردازی نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی این مجموعه در فصل سوم گفت: من نمی‌دانم منظور این افراد برای انتقاد از گریم ستایش چیست، چون به نظر ما این گریم خیلی باورپذیر است. . . شما می‌گویید در فصل سه ستایش خیلی جوان شده است و من می‌گویم اینگونه نیست او صاحب انگیزه و آرامش شده که دلایل این ماجرا هم به لحاظ تحلیل شخصیت و واکاوی شخصیت نسبت به موقعیتی است که در آن قرار گرفته است. . . این انتقادها پیش از این، نسبت به فصل دوم هم وجود داشت. «ستایش ۲» هم که شروع شد عده‌ای گفتند چرا ستایش پیر نشده و با یک عینک چهره‌اش تغییر کرد، اما اگر به اطراف خود نگاه کنید خانم ۴۰ ساله پیر نیست که بخواهیم او را پیر کنیم و به صورتش چروک اضافه کنیم/مهر @khabargozarisaba

A post shared by اخبار سينماى ايران و جهان (@cinema_online) on

اما گریم این بازیگر در فصل سوم به گونه ای است که گویا او جوانتر شده است که دوباره با انتقادات کاربران روبرو شده است.

View this post on Instagram

A post shared by هنرمندان ورزش اجتماعی سیاسی (@mowjonline) on

 

پاسخ آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال ستایش درباره انتقادات نسبت به چهره پردازی نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی این مجموعه در فصل سوم این گونه بود که "من نمی‌دانم منظور این افراد برای انتقاد از گریم ستایش چیست، چون به نظر ما این گریم خیلی باورپذیر است."

View this post on Instagram

A post shared by مجله گندم (@gandom_news) on

آرمان زرین‌کوب با تکذیب جوانتر شدن ستایش دلیل این تصور را به آرامش رسیدن این کاراکتر دانست.

همین پاسخ سوژه جدیدی برای کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است. بسیاری از کاربران معتقدند که چرا فقط این کاراکتر به آرامش رسیده است و کاراکتر نقش مقابل او حشمت فردوس با بازی داریوش ارجمند، این همه پیر شده است. بعضی از کاربران را نیز معتقدند که ستایش با وجود همه مشکلات، جراحی پلاستیک کرده است تا جوان شود.
عده ای از کاربران نیز معتقدند که در فصل ۴ و ۵ ستایش، او تبدیل به جنین و کروموزوم خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала