سلامی: کشور آغاز کننده جنگ با ایران به میدان اصلی نبرد تبدیل می شود

© Photo / IRNAفرمانده سپاه: نیازی به کمک امریکایی ها نداریم
فرمانده سپاه: نیازی به کمک امریکایی ها نداریم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن صحبت درباره سقوط پهپادامریکایی توسط ایران اعلام کرد ما هر کسی را که به حریم مرزهایمان تجاوز کند مورد حمله قرار می‌دهیم و کشور آغاز کننده جنگ با ایران به میدان اصلی نبرد تبدیل می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جراید ایران ، سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه اراده ما در پاسخ به هر تهدیدی قطعی است و ما پاسخ می دهیم، گفت: هرکس میخواهد سرزمینش میدان اصلی جنگ شود، بسم الله. هرگز اجازه نمیدهیم جنگی به سرزمین ایران کشیده شود و ما تا آخر ادامه می دهیم چرا که تهاجم محدود، محدود نخواهد ماند و تا فروپاشی مهاجم از پای نخواهیم نشست و نقطه امنی باقی نخواهیم گذاشت و حساب کار دستتان باشد.

سردار حسین سلامی روز شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» با تاکید بر اینکه این نمایشگاه نشانه کوچکی است از پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناورانه ایران اظهار داشت:  ما متنوع‌ترین کلکسیون پهپادهای ساقط شده قدرت‌های پیشرفته جهان نظیر آمریکا را در اختیار داریم.

وی در ادامه افزود: مسئله سقوط همه این پهپادها در داخل مرزهای کشورمان یک واقعیت تلخ را نشان می‌دهد؛ آنکه آمریکایی‌های به فضای کشور ما تجاوز کرده اند. اما واقعیت شیرینی هم وجود دارد و آنکه سقوط این پهپادها به معنای سقوط فناوری آمریکا در مقابله با فناوری افرادی است که تحت فشارهای ظالمانه و تحریم ها توانسته‌اند اقتدار خود را بسازند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر وجود شجاعت سیاسی درایران اجازه شلیک موشک‌ها را صادر کرد، تصریح کرد: به آمریکایی‌هایی که خوی تجاوزگری‌شان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است باید گفت پهپادهای شما در فضای ایران چه‌ می‌کنند؟ ما هر کسی را که به حریم مرزهایمان تجاوز کند مورد حمله قرار می‌دهیم. این مسئله واضح است و آشکار هم  اعلام می‌کنیم. بدانید هر کاری هم بکنیم، آن را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: ما هم اراده عمل داریم و هم زبان گفتن و به مسئولیت گرفتن اقداماتی که انجام می‌دهیم.

در ماه های اخیر اوضاع در خلیج فارس و تنگه هرمز بطور محسوس متشنج شده است. متشنج شدن دوباره اوضاع در منطقه در بهارامسال و پس از آن آغاز شد که آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نیروی تروریستی اعلام کرد و در پاسخ ایران فرماندهی مرکزی ارتش امریکا در خاور میانه (سنتکام) را سازمان تروریستی دانست.

تنش در روابط واشنگتن و تهران پس از حمله به نفتکش ها در دریای عمان که واشنگتن تهران را در به دست داشتن در آن متهم کرده ، سرنگونی یک پهپاد جاسوسی امریکا توسط ایران و به دنبال آن توقیف نفتکش بریتانیایی توسط جمهوری اسلامی شدیدتر شد.

صبح روز بیستم ژوئن سال 2019 روابط عمومی کل سپاه پاسداران ایران از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی (گلوبال هاوک) در ساعات اولیه بامداد، پس از تجاوز به فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران مقابل منطقه کوه‌مبارک استان هرمزگان توسط آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه خبر داد. دیرتر آمریکا اعلام کرد این پهپاد در حریم هوایی بین المللی سرنگون شده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала