شیوه جدید کلاهبرداری با خودکاری که پاک می‌شود +ویدئو، عکس

© FlickrUnemployment
Unemployment - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عرضه خودکارهای پاک‌کن‌دار در بازار که پس از نوشتن قابلیت پاک شدن دارند، با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران در فضای مجازی ویدئویی با مضمون خودکارهایی که امکان کلاهبرداری را فراهم می‌کند منتشر می‌کنند و به سایرین در این زمینه هشدار می‌دهند تا در برابر سوءاستفاده‌کنندگان محتاط باشند. جوهر این خودکار با پاک‌کن مخصوصی که بر روی خودکار نصب شده است پاک می‌شود و اگر بخواهید نوشته‌ای را که با آن خودکار نوشته‌اید، پاک‌ کنید هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

جمعی از کاربران این موضوع را اتفاق تازه‌ای نمی‌دانند و عنوان می‌کنند مدت‌هاست که این نمونه خودکارها برای محصلین و افرادی که در طراحی و نوشتن نیاز به دقت بیشتری دارند و ممکن است در حین انجام کار نیاز به اصلاح نوشته و طرح خود داشته باشند، طراحی شده و در بازار جهانی عرضه می‌شود. این کاربران معتقدند گاهی اوقات لذت نوشتن با خودکار به دلیل اینکه اشتباهات را نمی‌توان پاک کرد، کمتر می‌شود و این نمونه خودکارها برای اصلاح اشتباهات در نظر گرفته شده است که بسیار کاربردی و جالب می‌باشد‌.

View this post on Instagram

A post shared by RUBIK (@rubikstationery) on

تعدادی از کاربران نیز با بیان اینکه بهتر است همیشه برای عقد قراردادها و نوشتن متن‌ها و یادداشت‌های مهم با خود خودکار به همراه داشته و حتما با خودکار خود نوشته و امضاء کنند تا امکان تقلب به حداقل رسد، عرضه این خودکارها را از مدت‌ها پیش در بازار تایید می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by فروشگاه اینترنتی سوگند (@sogand_onlineshopping) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала