دابسمش جنجالی شیلا خداداد با موزیک خواننده ترکیه‌ای +ویدئو، عکس

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر مخفی کردن جوش صورت زن استرالیایی را فلج کرد
مخفی کردن جوش صورت زن استرالیایی را فلج کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شیلا خداداد بازیگر ایرانی با انتشار دابسمشی با آهنگ خواننده زن ترکی حاشیه‌ساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی بانوی هنرمند ایرانی، شیلا خداداد ویدئویی کوتاه که در آن آهنگی از یک خواننده پر‌طرفدار اهل ترکیه را دابسمش کرده بود و در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد که سر و صدای زیادی در فضای مجازی بوجود آورد و واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت‌.

View this post on Instagram

A post shared by بازیگران / هنرمندان (@iran_actor_actress) on

او بخشی از ترانه‌ی گولبن ارگن خواننده زن محبوب و معروف ترک را می‌خواند و با تگ کردن این خواننده پر‌طرفدار، تولد همسر خود را نیز تبریک می‌گوید. این اتفاق با واکنش‌های بسیاری همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Shila Khodadad | شیلا خداداد (@shilakhodadadvafarzinsarkarat) on

این خواننده نیز در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، در واکنش به دابسمش شیلاخداداد، آن را منتشر می‌کند و او را در صفحه خود تگ می‌کند و می‌نویسد: "موسیقی زبان مشترک همه ما".

View this post on Instagram

A post shared by حاشیه ایران تی وی (@hashiye_irantv) on

تعداد زیادی از کاربران عنوان می‌کنند شیلا خداداد لب‌خوانی بسیار بی‌نقصی داشته و دابسمش او را می‌پسندند. این کاربران کامنت‌های زیادی برای این پست شیلا خداداد نوشته‌اند و خلاقیت و انرژی او را تحسین می‌کنند. اما گروه دیگری از کاربران به کار او خرده گرفته‌اند و این رفتارها را در شان بازیگران ایرانی نمی‌دانند و عقیده دارند این قبیل رفتارها تنها برای جلب توجه است. کاربرانی نیز بر این باورند به دلیل توجه خواننده ترک به خانم خداداد دلیل نمی‌شود گفت اون شهرت جهانی یافته، چراکه گلبن ارگن خود نیز شهرت جهانی ندارد. برخی از کاربران جدایی از نظرات موافق و مخالف بر عقیده‌اند که موسیقی زبان مشترک انسانهاست و مرزی میان آنها وجود ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала