ادامه جنجال در امریکا برای دیدن آدم های فضایی

© Depositphotos.com / Elen7475تعداد تقریبی موجودات فضایی در کهکشان راه شیری چقدر است؟
تعداد تقریبی موجودات فضایی در کهکشان راه شیری چقدر است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیش از دو هزار نفر برای "حمله" به پایگاه نظامی سری موسوم به "منطقه 51" در ایالت نوادا آمریکا گرد هم آمده اند چون فکر می کنند شواهد حاکی از آمدن آدمهای فضایی به کره زمین و حتی خود این موجودات در انجا نگهداری می شوند.

به گزارش اسپوتنیک ، این مطلب را شبکه تلویزیونی 8 News NOW اعلام کرده است.

 

منطقه پایگاه هوایی ایالات متحده (منطقه 51) در نوادا در 130 کیلومتری لاس وگاس، در سواحل دریاچه گروم واقع شده است.این پایگاه در سال 1955 ساخته شد، اما مقامات وجود آن را تنها در سال 2013 اعلام کردند.

طبق اطلاعات رسمی، منطقه 51 برای آزمایش نمونه های اولیه هواپیماها و  سیستم های تسلیحاتی آزمایشی و پیشرفته در نظر گرفته شده است.

 

پیش از این فراخوانی در فیسبوک برای گردهمایی داوطلبان "حمله"به "منطقه 51" در نوادا برای تأیید افسانه مشهور مبنی بر اثبات بازدید آدمهای فضایی ها از زمین یا حتی نگهداری خود آنها در این پایگاه منتشر شده بود.

دیدار با موجودات فضایی+عکس - اسپوتنیک ایران
دیدار با موجودات فضایی+عکس

چند ماه قبل یک دانشمند ناسا درباره وجود  موجودات فضایی  بسیار کوچکی که ممکن است برای ما خیلی کوچک باشند هشدارداد  و گفت بیگانگان هوشمند ممکن است قبلا به زمین سفر کرده اند اما انسان ها به دلیل اندازه بسیار کوچکشان متوجه آنها نشده اند.

سیلوانو کلمبانو می گوید که موجودات بیگانه می توانند به شدت متفاوت با ارگانیسم های مبتنی بر کربن باشند که در حال حاضر روی سیاره ما وجود دارند.

او خاطرنشان کرد که بیگانگان فوق العاده هوشمند که قادر به سفر فضایی بین ستاره ای هستند، فناوری هایی دارند که انسان حتی نمی تواند تصور کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала