فیفا به قوانین داخلی کشورها احترام خواهد گذاشت

© AP Photo / Keystone, Steffen Schmidtفیفا
فیفا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیئت اعزامی فیفا به ایران اعلام کرد که ما به قوانین داخلی تمامی کشورهای عضو احترام می گذاریم و تبعیت می کنیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، هیات اعزامی فیفا به ایران، در بدو ورود به کشور با حضور در وزارت ورزش و جوانان، در جلسه ای با مسئولان این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال، درباره حضور زنان در ورزشگاه آزادی بحث و تبادل نظر کردند. این هیات سپس به اتفاق رئیس فدراسیون فوتبال مهدی تاج به ورزشگاه آزادی رفتند و از گیت‌های ورودی زنان و جایگاهی که فدراسیون برای این قشر در ورزشگاه در نظر گرفته است بازدید کردند.

فیفا خواستار حضور زنان در بازی‌های تیم ملی ایران شد - اسپوتنیک ایران
فیفا خواستار حضور زنان در بازی‌های تیم ملی ایران شد

در این بازدید نماینده فیفا تاکید کرد: ما به قوانین داخلی تمام کشورهای عضو فدراسیون فوتبال احترام می‌گذاریم و هدف از این سفر اطمینان یافتن از فراهم بودن مقدمات حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج و سایر دیدارهای بین‌المللی است.

در این دیدار فدراسیون فوتبال به نمایندگان فیفا اطمینان داد مقدمات حضور زنان علاقه‌مند به فوتبال در بازی ایران و کامبوج فراهم است و زنان ایرانی به زودی برای تماشای دیدارهای فوتبال به ورزشگاه‌ها می‌روند.

بنا به اعلام مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از بازی تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج زنان به صورت رسمی به ورزشگاه خواهند رفت. این بازی در تاریخ هجدهم مهرماه برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала