انتشار تصویری جنجالی از نخست وزیر کانادا + عکس

© AP Photo / Evan Vucciحضور نخست وزیر کانادا در مهمانی شب عربی با آرایش صورت تیره رنگ
حضور نخست وزیر کانادا در مهمانی شب عربی با آرایش صورت تیره رنگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عکسی از جاستین ترودر، نخست وزیر کانادا، که در سال 2001، هنگامی که با آرایش تیره رنگ در یک مهمانی شب عربی حاضر شده بود، توسط TIME منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از TIME، این عکس در یکی از میهمانی های "شب های عربی" گرفته شده است و جاستین ترودر 29 ساله، پسر نخست وزیر سابق و فقید کانادا، پیر ترودر را نشان می دهد که عمامه ای بر سر دارد و صورت، گردن و دست های خود را کاملاً تیره کرده است. این عکس در سالنامه 2000-2001 آکادمی West Point Grey، یک مدرسه خصوصی روزانه که در آن ترودر معلم بود ظاهر شده بود.

در اوایل این ماه، TIME نسخه ای از سالنامه مذکور را با عکسی از ترودر با آرایش تیره، از بازرگانی اهل ونکوور، که عضوی از جامعه آکادمی West Point Grey بود به دست آورد.

​پس از انتشار عکس، ترودر در گفتگو با خبرنگاران، ضمن عذرخواهی گفت: "من نباید این کار را می کردم. من باید بهتر خودم را نشان می دادم  و من واقعاً متاسفم. "وقتی از او پرسیدند که آیا فکر می کند این عکس نژادپرستانه است، گفت:" بله این طور بود. من آن زمان نمی دانستم نژادپرستانه است، اما اکنون ما بهتر می دانیم. "

روز چهارشنبه، زیتا آستراواس، مدیر روابط رسانه ای حزب لیبرال کانادا، که ترودو رهبر آن است، تأیید کرد که نخست وزیر در عکس است. وی گفت: "این عکسی بود که هنگام تدریس در ونکوور، در شام سالانه مدرسه که تم لباس " شب های عربی" بود، گرفته شده است. و او به درخواست دوستان و همكارانش به عنوان شخصیت علاءالدین لباس پوشید."

این یک لحظه مهم و پر تنش برای ترودو است که فعالیت انتخاباتی خود را از 11 سپتامبر آغاز کرده است. لازم به ذکر است رهبر حزب لیبرال در طول تقریباً چهار سال به عنوان نخست وزیر، بین اقلیت ها دارای محبوبیت بوده و پذیرش فرهنگ های مختلف را  به بخش اصلی رهبری خود تبدیل کرد. باید خاطرنشان کرد که حداقل هفت نفر از 35 عضو کابینه ترودر از اقلیت های قومی هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала