پورشه‌ پلاک ایران با روکش طلا در لس‌آنجلس +عکس

© REUTERS / Kai Pfaffenbach Porsche 911 Carrera S в рамках Volkswagen Group Night во Франкфурте
Porsche 911 Carrera S в рамках Volkswagen Group Night во Франкфурте - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصویر یک خودرو پورشه لاکچری با روکش طلا در خیابان های لس‌آنجلس مشاهده شده است که بر روی پلاک آن نام ایران نوشته شده است و مورد واکنش کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری از یک خودروی لاکچری که بر روی پلاک آن نام ایران حک شده است در میان کاربران در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و مورد انتقاد آنان قرار گرفته شده است. با توجه به اینکه هنوز مشخص نشده است این خودرو متعلق به چه کسی است اما با وجود ایرانی‌های بسیاری که در آمریکا زندگی می‌کنند ممکن است این خودرو متعلق به یکی از ایرانیان مقیم این شهر باشد.

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

کاربران با بیان اینکه این خودرو متعلق به یکی از آقازاده‌های ایرانی است، عقیده دارند بسیاری از ایرانیان از زندگی لاکچری و این سبک کارها لذت می‌برند و بدون شک یکی از لاکچری‌بازهای ایرانی خودروی خود را به روکش طلا مزین کرده و در خیابان‌های لس‌آنجلس به نمایش گذاشته است. غالب کاربران با گلایه و ناراحتی این احتمال را می‌دهند که این خودرو متعلق به یکی از اختلاسگران ایرانی باشد که قصد داشته ارادت خود را به ایران نشان دهد. اما تعدادی از کاربران عنوان می‌کنند این خودرو روکش طلا نشده است بلکه با کاور طلایی رنگ روکش شده که برای محافظت از رنگ اصلی خودرو به کار برده می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала