رئیس صداوسیما در ایران: به لطف تحریم ها ما خودمان شروع به تولید تجهیزات کردیم

© Sputnik / Viktor Tolochkoرئیس صداوسیما در ایران: به لطف تحریم ها ما خودمان شروع به تولید تجهیزات کردیم
رئیس صداوسیما در ایران: به لطف تحریم ها ما خودمان شروع به تولید تجهیزات کردیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عبدالعلی عسگری در مصاحبه با اسپوتنیک، از تاثیر تحریم های آمریکا علیه ایران سخن گفت.

عبدالعلی عسگری، هفتمین رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با اسپوتنیک به تشریح مسائل سیاسی روز پرداختند. 

دکتر سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ی جمهوری اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران
تعهدات اروپا و گام های ایران در برجام

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر تمام دنیا در مورد لغو توافق هسته ای ایران حرف می زند. با وجود این واقعیت که اروپا برای حفظ آن تلاش می کند ، تاکنون هیچ کاری مؤثری صورت نگرفته است. علیه ایران دوباره تحریم هایی وضع شد که بیشتر مربوط به بخش اقتصادی است. این محدودیت ها بر روی شما یا همکاران شما که ممکن است تحت تحریم های ایالات متحده  قرار گرفته باشند ، چه تاثیری گذاشته است؟

در خصوص توافق هسته ای ، ایران موضع روشن خود را  اعلام کرده است که شما از آن مطلع هستید. اما درباره به تأثیر تحریم ها در بخش  رسانه ای ایران ، می توانم بگویم که به لطف این تحریم ها ما خودمان شروع به تولید تجهیزات کردیم. این تحریم ها به ما کمک کرد تا فعالانه عمل کنیم ، زیرا ما نمی توانیم تجهیزات بخریم ، در نتیجه منجر به توسعه ای شدند که شاید بدون این محدودیت ها وجود نمی داشت.

آمریکا اکنون تنها و بدون پشتیبانی است. آنها می خواستند با ما مذاکره کنند ، اما ما به آنها گفتیم که در ابتدا ایالات متحده باید تحریم ها را برداشته و سپس به توافق هسته ای بازگردد. فقط پس از این می توانیم در مورد امکان مذاکرات و توافق صحبت کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала