آمادگی نیروهای ناتو و آمریکا برای جنگ با روسیه

© AP Photo / Virginia Mayoآمادگی نیروهای ناتو و آمریکا برای جنگ با روسیه
آمادگی نیروهای ناتو و آمریکا برای جنگ با روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای مسلح آلمان و کشورهای عضو اتحاد ناتو نیروهای خود را برای درگیری نظامی احتمالی با روسیه آماده می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال Junge Welt، مرکز لجستیک پشتیبانی و فعال سازی مشترک (JSEC) جدید مستقر در شهر اولم آلمان، تا سال 2021 آماده می شود.  مشخص است که این مرکز انتقال نیروها و تجهیزات این اتحادیه را در اروپا انجام خواهد داد. 


انتشار نخستین ویدئو از رهگیری بمب افکن توپولوف تو 160 روسیه توسط ناتو + ویدئو 
 - اسپوتنیک ایران
انتشار نخستین ویدئو از رهگیری بمب افکن توپولوف تو 160 روسیه توسط ناتو + ویدئو

علاوه بر این، در اواسط ماه اکتبر واشنگتن در نظر دارد که حدود 3.5 هزار سرباز و بیش از 2 هزار واحد تجهیزات را به اروپا ارسال کند ، مرکز فرماندهی ارتش آمریکا در نورفولک مسئولیت این امر را بر عهده خواهد داشت. زیرساخت های جاده ای اروپا نمی توانند تجهیزات سنگین ارتش آمریکا را انتقال دهند. بر این اساس، می توان نتیجه گرفت که آمریکا و اروپا در حال آماده سازی علیه جنگ با روسیه هستند. پیش از این گزارش شده بود که ناتو برای حفظ برتری بر مخالفان، یک استراتژی جدید را تدوین نموده است.

سرگی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه گفت كه مسكو آماده پاسخ نامتقارن به آمریکا و ناتو است در صورتی که آنها موشک های جدید با برد متوسط و کوتاه را مستقر کنند.

ریابکوف گفت: "باید ایالات متحده و سایر كشورهای ناتو از تصویب مهلت قانونی یك طرفه برای استقرار تسلیحات جدید موشکی با برد متوسط ​​و کوتاه، كه به سرعت توسط آمریکایی ها پس از اتمام پیمان منع سلاح های هسته ای میان برد ایجاد می شود، خبر دهند." وی در صحبتی با یکی از کانال های تلویزیونی روسیه یادآوری کرد که لزوم چنین مهلت قانونی توسط رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین اعلام شده است.

ریابکوف افزود: "ما منتظر پاسخ از طرف آنها هستیم و اگر منتظر نمانیم، و چنین تجهیزاتی در آن مناطق یا مناطق خاصی از جهان ظاهر شود، ما مجبور خواهیم شد که پاسخ آینه ای و متقابل و یا شاید نامتقارن بدهیم."

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала