ضرب و شتم کارگران هپکو + عکس

اشتراک
کارگران هپکو در ایران به دلیل عدم پرداخت دستمزد دست به اعتراض زدند.

به گزارش اسپوتنیک، در رسانه‌ها خبرهایی مبنی بر ضرب‌وشتم گسترده و بازداشت کارگران معترض هپکو به گوش می‌رسد. این کارگران در اعتراض به بلاتکلیفی سهامدار کارخانه و همچنین عدم پرداخت معوقات مزدی خود در راه‌آهن اراک تجمع اعتراضی برگزار کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در ارتباط با آنچه در راه‌آهن اراک رخ داد ‌گفت:« علیرغم مذاکراتی که با نمایندگان کارگران مبنی بر پیگیری مطالبات آنها داشتیم، متاسفانه چند ساعتی کارگران ریل راه‌آهن را بسته بودند که استاندار در جمع کارگران معترض حاضر شد و با آنها صحبت کرد. فرمانده سپاه و جانشین فرمانده انتظامی نیز در جمع حاضر شدند و با کارگران مذاکره کردند اما کارگران قانع نشدند.

این وضعیت تا ساعت 7 بعدازظهر ادامه پیدا کرد و قطارها برای تردد معطل مانده بودند که در نهایت، نیروی انتظامی وارد عمل شد و ظرف مدت بسیار کوتاهی، حدوداً یک دقیقه، ریل راه‌آهن باز شده و تردد قطارها از سر گرفته شد. مداخله نیروی انتظامی نیز با هدف جلوگیری از اختلال عبور و مرور و بازشدن مسیر قطارهایی صورت گرفت که معطل مانده بودند.

​از بازداشت و ضرب و شتمی که منجر به مجروحیت شده باشد، اطلاعی ندارم. در این موارد چیزی نمی‌دانم اما در جریان مداخله استاندار و نیروی انتظامی و همچنین بازشدن ریل راه‌آهن توسط نیروی انتظامی هستم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала